Choć gra Diablo II: Resurrected jest regularnie aktualizowana przez studio Blizzard Entertainment, wciąż boryka się z całkiem poważnymi problemami. Jeszcze w połowie ubiegłego miesiąca informowaliśmy Was o niedziałających serwerach oraz znikających postaciach. Studio zdecydowało się więc zaprezentować w szczegółach swoje plany na naprawę produkcji (podajemy za serwisem MMORPG) – i ujawnić, czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości. Deweloperzy chcą przede wszystkim wprowadzić całkowicie nową metodę zachowywania postępów, o czym możemy przeczytać na forum pod tym adresem.
(...) rozpoczniemy testowanie zmian, dzięki którym zapisy będą dokonywane częściej na regionalnych serwerach, co pozwoli z kolei odciążyć bazę. Kiedy zakończymy testy, uruchomiony zostanie serwer testowy, gdzie sprawdzimy, jak działa nowe rozwiązanie – dopiero po tym zostanie ono wprowadzone do gry.
W bieżącym tygodniu Blizzard Entertainment ma udostępnić aktualizację usprawniającą działania kolejek na serwery. Zgodnie z informacjami podanymi na forum, łatka pokaże nam przewidywany czas oczekiwania na wejście na serwer, który ma być widoczny obok naszej pozycji w kolejce. Oprócz tego w grze ma pojawić się specjalny system pozwalający na limitowanie rozgrywek o różnym przedziale czasowym.
Może to znacząco ułatwić rozgrywkę większej grupie użytkowników wtedy, gdy serwery zmagają się z największym ruchem. W międzyczasie studio zamierza pracować nad poprawianiem wszelkich błędów oraz wprowadzaniem kolejnych funkcji, aczkolwiek nie ujawniono, o jakie funkcje dokładnie chodzi. Przypomnijmy, że Diablo II: Resurrected zadebiutowało 23 września bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch.