Diablo III uratuje fanów Diablo Immortal? Świetne nowości w kolejnym sezonie

Wincenty Wawrzyniak
2022/07/12 20:00
2
0

Przedstawiciele studia Blizzard Entertainment zaprezentowali szczegóły dotyczące 27. sezonu w grze Diablo III.

Jeżeli macie już dość Diablo Immortal, mamy dla Was dobre wieści. Przedstawiciele studia Blizzard Entertainment zapowiedzieli kolejny – już 27. – sezon w grze Diablo III, który otrzyma sporo ciekawych nowości i zmian, co może skutecznie odciągnąć wielu graczy od wspomnianego dzieła. Zanim przejdziemy do szczegółów, warto zapamiętać, że aktualizacja oraz tym samym sezon zawitają na PTR już dziś, gdzie będą testowane przez szesnaście dni. Nowy sezon powinien wystartować między 29 lipca a 12 sierpnia.

Diablo III uratuje fanów Diablo Immortal? Świetne nowości w kolejnym sezonie

Nowości w kolejnym sezonie w Diablo III

  • Motywem przewodnim sezonu będą Anielskie Tygle (ang. Angelic Crucibles). To nowy rodzaj potężnych przedmiotów, które pozwolą na wymaksowanie statystyk danego elementu ekwipunku (uświęcenia go) i dadzą nam dostęp do trzech specjalnych mocy, unikalnych dla każdej z postaci.
  • Anielskie Tygle oraz Uświęcone przedmioty zdobędziemy wyłącznie w grze sezonowej – po zakończeniu sezonu zostaną one przeniesione na naszą postać niesezonową.
  • Anielskie Tygle mogą wypaść w dowolnym miejscu Sanktuarium na poziomie 70.
  • Choć gracze bez problemu mogą uzyskać tyle Uświęconych przedmiotów, ile chcą, tak jednocześnie mogą mieć na sobie tylko jeden przedmiot Uświęcony.

Anielskie Tygle i specjalne moce postaci

  • BARBARZYŃCA:
    • Whirlwind przyciąga i zatrzymuje wszystkich wrogów w promieniu 25 jardów.
    • Młot Starożytnych uderza we wszystkich kierunkach wokół postaci. Co siódme użycie wyzwala potężną falę uderzeniową.
    • Trafianie wrogów generuje kumulacje Tempest Rhythm. Aktywacja Wrath of the Berserker zużywa 50 kumulacji Tempest Rhythm, dezorientując wrogów w promieniu 16 jardów i powodując, że otrzymują oni obrażenia zwiększone o 0,5% na jedną kumulację przez 10 sekund – maksymalnie 100 stacków.
  • KRZYŻOWIEC:
    • Błogosławiony Młot trzaska energią, zadając obrażenia wrogom znajdującym się w promieniu 15 jardów od jego ścieżki. Wszystkie runy oprócz Dominium rzucają młot prosto przed Krzyżowca.
    • Co dwie sekundy przyzywana jest Pięść Niebios na losowego wroga znajdującego się w pobliżu.
    • Po rzuceniu Opadającego Miecza postać schodzi z nieba z dwoma Archaniołami, które posiadają silne święte umiejętności i korzystają z modyfikatorów umiejętności świętych obrażeń.
  • ŁOWCA DEMONÓW:
    • Ostrzał uruchamia ostatnią rzuconą umiejętność, która kosztowała nas Nienawiści i nie została użyta.
    • Rzucenie Zemsty wystrzeliwuje rakietowy ogień zaporowy, które zadają obrażenia równe procentowi aktualnych punktów wytrzymałości wroga. Procent na jedną rakietę jest zmniejszony, jeśli wróg jest elitarny lub jest bossem. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 60 sekund.
    • Fire Cluster Arrow koncentruje swoją wybuchową siłę w przeszywającym promieniu światła.
  • MNICH:
    • Rzucenie Wave of Light przywołuje teraz dzwon w wybranym miejscu, który zadaje obrażenia, gdy rzucający go zaatakuje. Jednocześnie może być aktywnych do siedmiu dzwonów.
    • Wszystkie combo All Way of the Hundred Fist wykorzystują cios combo drugiego stopnia.
    • Cel Siedmiostronnego Uderzenia jest atakowany duchowymi ciosami przez 15 sekund. Może to wpłynąć tylko na jednego wroga naraz.
  • NEKROMANTA:
    • Golem podnosi teraz zwłoki w promieniu 20 jardów. Każde zwłoki, które przechowuje, umożliwiają rzucenie dowolnej zdolności wymagającej zwłok z maksymalną liczbą zwłok skonsumowanych na rzucenie. Można przechowywać do 30 zwłok.
    • Wrogowie w promieniu 50 jardów są stale atakowani przez Armię Nieumarłych – Niekonwencjonalne działania wojenne, gdy przedmiot jest wyposażony.
    • Uderzenie wrogów Death Nova pięć razy z rzędu dodaje ducha, który dotyka wroga co piąte użycie Death Nova. Jednocześnie można wysłać do trzech duchów.
  • SZAMAN:
    • Pięć sekund po rzuceniu Nawiedzenia, wszyscy nawiedzeni wrogowie w promieniu 50 jardów zostają przyciągnięci do Szamana.
    • Horrify staje się aurą, która sprawia, że wrogowie otrzymują o 15% więcej obrażeń i zadają 15% mniej obrażeń – to dodatkowy efekt oprócz pozostałych.
    • Gargantuan rozprzestrzenia rój szarańczy na każdego wroga w promieniu 16 jardów i regularnie co jakiś czas przywołuje Psy Zombie. Te zyskują teraz każdą runę po przyzwaniu.
  • CZARODZIEJ:
    • Użycie Burzowego Pancerza wysyła z nieba potężny piorun, który natychmiast zabija losowego wroga w promieniu 30 jardów. Bossowie nie giną, ale otrzymują spore obrażenia. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 60 sekund.
    • Arcane Orb tworzy co jakiś czas do czterech orbitujących ładunków, które po rzuceniu generują dodatkową kulę. Wszystkie ładunki Arcane Orbit wybuchają w tym samym czasie.
    • Magic Missile wystrzeliwuje 20 pocisków i zyskuje efekt runy Seeker.

Na sam koniec warto też zaznaczyć, że twórcy wprowadzili ogólne zmiany w rozgrywce. Od teraz gracze nie muszą kończyć kampanii fabularnej, aby uzyskać dostęp do trybu przygody.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
ZubenPL
Gramowicz
12/07/2022 21:15

Najlepiej niech postacie zaczynają od razu z 70 levelem bo leveling to nie zbalansowany i całkowicie niegrywalna część gry od premiery ROSu. Nie ma ani żadnego sensu, dwa trwa góra 2-3 godzinki od 8 lat nie byli wstanie zrebalansować tej części gry by miała jakikolwiek sens więc po co ona w ogóle jest? Cała itemizacja, trudność i balans rozgrywki działa dopiero od 70 levela.

Pajonk78
Gramowicz
12/07/2022 20:24

Sprostowanie: otrzyma się JEDNĄ z 3 możliwych dopałek, a nie wszystkie 3 + po zakończeniu sezonu taki przedmiot NIE zostanie przeniesiony na postać niesezonową. Więcej tutaj: https://news.blizzard.com/en-us/diablo3/23826543/diablo-iii-ptr-2-7-4-preview