Diablo 4 z nową aktualizacją 1.3.4. Długa lista poprawek błędów

Radosław Krajewski
2024/03/13 12:20
1
0

Blizzard udostępnił nowego patcha do Diablo 4 na wszystkich platformach.

Tym razem Blizzard zajął się poprawą błędów, które doskwierały graczom w Diablo 4. Najnowsza aktualizacja o numerze 1.3.4. eliminuje wiele popularnych problemów, w tym tych z obecnego Sezonu Konstruktów. Naprawiono m.in. błąd z Seneszalem, a także problem z meteorytem Malfasa, który nawet po zabiciu bossa mógł zadać graczom obrażenia.

Diablo 4 z nową aktualizacją 1.3.4. Długa lista poprawek błędów

Studio usprawniło również interfejs, ułatwienia dostępu, w tym problemy z czytnikiem ekranu, a także w podziemiach, w tym z bossem Władca Grobowca na Polach Zgnilców. Lista poprawek jest długa, a wszystkie szczegóły znajdziecie poniżej. Patch jest już do pobrania na wszystkich platformach.

Diablo 4 – pełna lista zmian w aktualizacji 1.3.4.

Poprawki Błędów

Ułatwienia dostępu

  • Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu nie odczytywał przycisku Podglądu przy otwieraniu menu Prób.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu nie odczytywał wszystkich informacji w menu Prób, chyba że gracz osiągnął rangę świata IV.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu nie odczytywał menu wejściowych Prób dla drużyn i wyników tygodnia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu nie odczytywał opcji w menu rozwijanych w różnych sytuacjach.
  • Naprawiono błąd, przez który czytnik ekranu nie odczytywał dostępnych punktów w drzewku umiejętności.

Sezon Konstruktów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Seneszala uznawano za sługę, przez co glif Ofiarności był nieprzydatny.
  • Naprawiono błąd, przez który opis następnej rangi umiejętności Seneszala Wspomaganie – Podpalenie był nieprecyzyjny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bariera przyznawana przez umiejętność Ochrona Seneszala nie wywoływała premii do obrażeń od afiksu Pyszałkowaty.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że meteoryt Malfasa nawet po zgładzeniu bossa mógł zadać obrażenia graczom.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było zrealizować celu Tajniki Geologii. Teraz do postępów w realizacji tego celu oprócz skrytek z nieokreślonym kamieniem Seneszala wliczają się szemrzące skrzynie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie dało się wytworzyć skrytek z kamieniem Seneszala, gdy do osiągnięcia maksymalnego poziomu pozostał tylko kamień Wspomaganie – Czas Działania.

GramTV przedstawia:

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który powodował, że dodanie do wyposażenia kilku afiksów Księżycowego Szału skutkowało wykorzystaniem tylko pierwszego z nich zamiast najsilniejszej wersji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk Zagraj ponownie w Cięgach nie przenosił gracza do nowej instancji tych samych podziemi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Podziemia Koszmarów można było zresetować, jeżeli w podziemiach użyto Pieczęci Koszmarów. Nie można już używać Pieczęci Koszmarów w aktywnych Podziemiach Koszmarów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że z Udręczonych Darów w Piekielnym Przypływie nie wypadał co najmniej jeden element wyposażenia.

Podziemia

  • Naprawiono błąd, który powodował, że boss Władca Grobowca na Polach Zgnilców nie pojawiał się ponownie, jeśli gracz opuścił arenę bossa natychmiast po ustawieniu ostatniego posągu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Wzywaczki Pająków niekiedy nie pojawiały się w Pieczarach Sirocco, co blokowało postępy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w Mrocznym Jarze mogło pojawić się zbyt mało Siewców Animusa, co blokowało postępy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że można było wrócić do Cięgów, jeśli opuściło się je przy użyciu Zwoju Ucieczki.

Interfejs i wrażenia użytkownika

  • Naprawiono błąd, który powodował, że cele postępów sezonowych nie wyświetlały się jako zrealizowane w odpowiednich przypadkach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przełączanie się między menu i mapą świata w Skarbcu skutkowało błędnym przełączaniem się na mapę Westybulu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w Sali Starożytnych nie wyświetlała się informacja, czy postać grała w trybie hardkorowym.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na mapie lub minimapie w Cięgach nie wyświetlała się ikona wyjścia z podziemi.
  • Naprawiono błąd, który powodował brak wyświetlania wyczerpania bariery Rzeźnika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po wyborze filtra Wszystkie platformy w rankingu nie uwzględniano pozycji z komputerów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona Filarów Chwały była widoczna na mapie tylko wtedy, gdy gracz znajdował się blisko nich.

Różne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt wizualny meteorytu nie odpowiadał promieniowi rażenia umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że strzały wystrzelone z Salwy łotra mogły być niewidzialne.
  • Wprowadzono różne usprawnienia działania gry, efektów wizualnych i stabilności.
Komentarze
1
Pajonk78
Gramowicz
13/03/2024 16:57

Wynika z tego, że nie naprawiono możliwości wejścia do Gauntlet posiadając efekty kapliczek itp... GG Blizz... W sumie od premiery Last Epoch nie odwiedziłem świata Sanktuarium i wcale mnie do niego nie ciągnie. :/