W tym tygodniu nowa wersja PlayStation Plus wystartowała w pierwszych krajach, dzięki czemu poznaliśmy pełną listę oferowanych gier, a także mogliśmy zobaczyć filmy prezentujące odświeżoną usługę od Sony. Nie obyło się jednak bez kontrowersji. Okazało się bowiem, że gracze z Azji, którzy wcześniej kupili abonament w promocyjnej cenie, musieli dopłacić za ulepszenie usługi do wersji Extra lub Premium. Głos w sprawie postanowiła zabrać japońska firma, która wyjaśniła, że cała sytuacja jest jedynie „błędem technicznym”.
„Z powodu błędu technicznego gracze z Azji, którzy wcześniej kupili abonament PlayStation Plus ze zniżką, byli nieprawidłowo rozliczani podczas ulepszania usługi. Błąd ten został naprawiony, a dotknięci nim gracze otrzymają zwrot środków. Dziękujemy za cierpliwość” – czytamy w komunikacie opublikowanym za pośrednictwem Twittera.
Jak można się było spodziewać, nie wszyscy gracze są przekonani tłumaczeniem Sony. Pozostaje mieć jedynie nadzieję, że abonenci PlayStation Plus nie będą musieli w przyszłości borykać się z podobnymi „błędami technicznymi”, a premiera nowej wersji usługi na kolejnych rynkach odbędzie się bez kontrowersji.
Na koniec przypomnijmy, że europejska premiera nowej wersji PlayStation Plus zaplanowana jest na 22 czerwca 2022 roku. Szczegółowe informacje dotyczące cen nowego PS Plus w Polsce znajdziecie pod tym adresem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!