Nowa zawartość i masa poprawek w RPG akcji. To wystarczy, by Dungeons & Dragons: Dark Alliance odzyskało uwagę graczy?
Nowa zawartość i masa poprawek w RPG akcji. To wystarczy, by Dungeons & Dragons: Dark Alliance odzyskało uwagę graczy?
Nie da się ukryć, że wydane w czerwcu Dungeons & Dragons: Dark Alliance okazało się kolejną grą, która nie sprostała oczekiwaniom zarówno marki, jak i gatunku. Odpowiedzialne za projekt Tuque Games nie poddaje się jednak i konsekwentnie wspiera tytuł. RPG akcji na licencji D&D doczekało się kolejnego obszernego pakietu poprawek, a wraz z nim darmowego DLC.
Paczka zatytułowana The Crystal Wraiths to zupełnie nowa mapa, oferująca trzy akty fabuły, które dodatkowo opatrzono przerywnikami filmowymi. W pakiecie czekają na nas starcia z bossami i osiągnięcia do zdobycia. I chociaż jest to główna atrakcja, to podano ją z doprawdy długą listą poprawek, zmian, usprawnień i wyeliminowanych błędów. W konsekwencji otrzymujemy kompletne, na tym etapie, doświadczenie. Pytanie, czy to wystarczy, by gracze dali Dark Alliance drugą szansę?
Dungeons & Dragons: Dark Alliance zadebiutowało 22 czerwca na PC, PlayStation i Xbox.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!