EA obiecuje „tygodnie” poprawek błędów i wydajności Star Wars Jedi: Ocalały, co brzmi jak ostrzeżenie

Krzysztof Żołyński
2023/04/28 10:00
5
0

Star Wars Jedi: Ocalały w końcu dociera do graczy, ale EA ma dla nich dość kłopotliwy komunikat.

EA obiecuje – a może ostrzega – że Star Wars Jedi: Ocalały otrzyma w ciągu najbliższych kilku tygodni, wiele poprawek, które usprawnią wydajność gry i naprawią błędy.

EA obiecuje „tygodnie” poprawek błędów i wydajności Star Wars Jedi: Ocalały, co brzmi jak ostrzeżenie

Nasza pierwsza łatka pojawi się w dniu premiery na wszystkich platformach. W nadchodzących tygodniach wdrożymy łatki, które naprawią błędy, poprawią wydajność i dodadzą więcej funkcji ułatwień dostępu.

Tweet EA nie jest bezpośrednią odpowiedzią na tę krytykę, ale trudno jest postrzegać tę obietnicę tygodni łat popremierowych jako coś innego niż próbę wyjścia z problemów z wydajnością gry.

EA obiecuje „tygodnie” poprawek błędów i wydajności Star Wars Jedi: Ocalały

Recenzje, w tym nasza własna ocena Star Wars Jedi: Ocalały, pojawiły się już kilka dni temu i słychać wiele głosów krytyki na temat wydajności oraz stabilności działania tej gry. Także gracze zgłaszają liczne problemy związane z działaniem gry na obu konsolach, ale podobno najgorzej jest z wersją na komputery. Gracze PeCetowi narzekają głównie na wydajność, która momentami jest kompletnie nie do zaakceptowania, ze względu na drastyczny spadek ilości klatek.

GramTV przedstawia:

Nie chodzi tu o straszenie kogokolwiek, ale Jedi: Ocalały – mimo wszystkich zalet jest mocno krytykowany za względu na problemy z wydajnością. Pozostaje mieć nadzieję, że zarówno patch premierowy ja i kolejne jakie mają się pojawiać, wyeliminują większość błędów. Historia jednak uczy, że EA poddała się już przy kilku tytułach i pozostawiła je w opłakanym stanie, a stało się to po wielu próbach łatania niedoróbek. Bądźmy jednak dobrej myśli!

Komentarze
5
Tsalimon
Gramowicz
28/04/2023 14:04

Gram powinien robić artykuły gdyby gra nie miała błęów i nie była skopana optymalizacja. To dopiero byłby NEWS. Z drugiej strony nie mieliby o czym pisać :P

dariuszp
Gramowicz
28/04/2023 13:53
FallingStickman napisał:

Jeśli coś wymaga poprawiania przez "tygodnie" to chyba oznacza, że nie było gotowe do premiery.

Grałem dzisiaj o 6:00 rano przez 3h przechodząc prolog i kawałek tego obszaru który widzieliśmy na pokazach i problemów miałem dosłownie zero. Gra jest bardzo dopieszczona. Może coś później się pokazuje ale generalnie jak dla mnie jest OK.

Niakadan
Gramowicz
28/04/2023 11:50

Z czego co wiem ma te żałosne Denuvo więc nie dziwi się że optymalizacja leży 




Trwa Wczytywanie