Star Wars Jedi: Ocalały w końcu dociera do graczy, ale EA ma dla nich dość kłopotliwy komunikat.
EA obiecuje – a może ostrzega – że Star Wars Jedi: Ocalały otrzyma w ciągu najbliższych kilku tygodni, wiele poprawek, które usprawnią wydajność gry i naprawią błędy.
Nasza pierwsza łatka pojawi się w dniu premiery na wszystkich platformach. W nadchodzących tygodniach wdrożymy łatki, które naprawią błędy, poprawią wydajność i dodadzą więcej funkcji ułatwień dostępu.
Tweet EA nie jest bezpośrednią odpowiedzią na tę krytykę, ale trudno jest postrzegać tę obietnicę tygodni łat popremierowych jako coś innego niż próbę wyjścia z problemów z wydajnością gry.
EA obiecuje „tygodnie” poprawek błędów i wydajności Star Wars Jedi: Ocalały
Recenzje, w tym nasza własna ocena Star Wars Jedi: Ocalały, pojawiły się już kilka dni temu i słychać wiele głosów krytyki na temat wydajności oraz stabilności działania tej gry. Także gracze zgłaszają liczne problemy związane z działaniem gry na obu konsolach, ale podobno najgorzej jest z wersją na komputery. Gracze PeCetowi narzekają głównie na wydajność, która momentami jest kompletnie nie do zaakceptowania, ze względu na drastyczny spadek ilości klatek.
GramTV przedstawia:
Nie chodzi tu o straszenie kogokolwiek, ale Jedi: Ocalały – mimo wszystkich zalet jest mocno krytykowany za względu na problemy z wydajnością. Pozostaje mieć nadzieję, że zarówno patch premierowy ja i kolejne jakie mają się pojawiać, wyeliminują większość błędów. Historia jednak uczy, że EA poddała się już przy kilku tytułach i pozostawiła je w opłakanym stanie, a stało się to po wielu próbach łatania niedoróbek. Bądźmy jednak dobrej myśli!
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Gram powinien robić artykuły gdyby gra nie miała błęów i nie była skopana optymalizacja. To dopiero byłby NEWS. Z drugiej strony nie mieliby o czym pisać :P
dariuszp
Gramowicz
28/04/2023 13:53
FallingStickman napisał:
Jeśli coś wymaga poprawiania przez "tygodnie" to chyba oznacza, że nie było gotowe do premiery.
Grałem dzisiaj o 6:00 rano przez 3h przechodząc prolog i kawałek tego obszaru który widzieliśmy na pokazach i problemów miałem dosłownie zero. Gra jest bardzo dopieszczona. Może coś później się pokazuje ale generalnie jak dla mnie jest OK.
Niakadan
Gramowicz
28/04/2023 11:50
Z czego co wiem ma te żałosne Denuvo więc nie dziwi się że optymalizacja leży