Elden Ring Nightreign nie jest próbą podążania za trendami. Reżyser gry wyjaśnia powód tak dużych zmian

Mikołaj Berlik
2025/02/04 12:45
0
0

Już niedługo przetestujemy nadchodzącą produkcję.

Chwilę po zapowiedzi Elden Ring Nightreign na The Game Awards 2024 mieliśmy okazję dowiedzieć się wielu informacji o grze za sprawą wypowiedzi reżysera odpowiedzialnego za projekt. Od tego czasu rzucono światło między innymi na mechaniki wiadomości, plam krwi, czy też funkcji cross-play. Tym razem opowiedział on także o sposobie wykorzystanie elementów typu roguelike.

Elden Ring Nightreign
Elden Ring Nightreign

Elden Ring Nightreign - reżyser wyjaśnia podejście studia do projektu

Jak już wiemy, Elden Ring Nightreign nie zapewni nam zupełnie nowego otwartego świata, czego mogliśmy się spodziewać po kontynuacji gry z 2022 roku. Zamiast tego zobaczymy formułę ze skróconymi sesjami, które powinny trwać około 40 minut każda. Podczas rozgrywki w trzy osoby (lub z AI) będziemy musieli przetrwać trzydniowy cykl - pod koniec każdej nocy zmierzymy się z bossem. Z powodu tak dużej zmiany względem poprzedniej odsłony deweloperzy musieli stanąć przed wyzwaniem odpowiedniego zaprojektowania wszystkich elementów.

GramTV przedstawia:

Junya Ishizaki wyjaśnił w wywiadzie z serwisem PC Gamer, że powód zupełnie innej koncepcji na Elden Ring Nightreign nie został spowodowany chęcią podążania za obecnymi trendami na rynku gier. Tak samo studio nie przekreśla projektów wykonywanych przez jakikolwiek inny zespół. Z powodu naturalnej zmiany podejścia i chęci spróbowania nowych rzeczy w grze zobaczymy wiele nowych mechanik, a także sporo zmian w istniejących już systemach.

Na koniec przypomnijmy, że już 14 lutego odbędą się testy sieciowe Elden Ring Nightreign, podczas których chętni gracze będą mogli w praktyce sprawdzić wszystkie zmiany oraz nowości.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!