Chwilę po zapowiedzi Elden Ring Nightreign na The Game Awards 2024 mieliśmy okazję dowiedzieć się wielu informacji o grze za sprawą wypowiedzi reżysera odpowiedzialnego za projekt. Od tego czasu rzucono światło między innymi na mechaniki wiadomości, plam krwi, czy też funkcji cross-play. Tym razem opowiedział on także o sposobie wykorzystanie elementów typu roguelike.

Elden Ring Nightreign - reżyser wyjaśnia podejście studia do projektu
Jak już wiemy, Elden Ring Nightreign nie zapewni nam zupełnie nowego otwartego świata, czego mogliśmy się spodziewać po kontynuacji gry z 2022 roku. Zamiast tego zobaczymy formułę ze skróconymi sesjami, które powinny trwać około 40 minut każda. Podczas rozgrywki w trzy osoby (lub z AI) będziemy musieli przetrwać trzydniowy cykl - pod koniec każdej nocy zmierzymy się z bossem. Z powodu tak dużej zmiany względem poprzedniej odsłony deweloperzy musieli stanąć przed wyzwaniem odpowiedniego zaprojektowania wszystkich elementów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!