From Software nie pozwoli nam przeoczyć interesujących miejsc. Tylko czy takie prowadzenie za rękę spodoba się fanom gier studia?
From Software nie pozwoli nam przeoczyć interesujących miejsc. Tylko czy takie prowadzenie za rękę spodoba się fanom gier studia?
Wygląda na to, że otwarty świat The Lands Between w najnowszej grze studia From Software skłonił twórców do istotnych zmian, czy też ułatwień w mechanikach rozgrywki. W rozmowie z indonezyjskim Jagatplay Yasuhiro Kitao przyznał, że w Elden Ring pojawią się wieże strażnicze. Konstrukcje mają pozwolić nam na dostrzeżenie elementów krajobrazu, które w inny sposób łatwo pominąć, a rozpoznane w ten sposób pomniejsze lochy zostaną automatycznie oznaczone na naszej mapie. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że twórcom nie zależy na specjalnych ograniczeniach dla poziomu naszej postaci, więc już od początku zabawy będziemy mieć dostęp do wszystkich lochów. Jedyną przeszkodą w wybranych przypadkach będą specjalne przedmioty, np. klucze, które mogą być jedynym sposobem na wejście do lochów.
Poza tym Yasuhiro Kitao przyznał, że w Elden Ring na pewno otrzymamy komunikaty samouczka, do których będzie można później powrócić. Za sprawą interfejsu lub opisów przedmiotów szybko cofniemy się do możliwie przeoczonego komunikatu, by jak najlepiej przygotować się do wszystkich wyzwań gry.
Niedawno Elden Ring zostało zaprezentowane przedstawicielom mediów, ale jedynie za zamkniętymi drzwiami. Wciąż czekamy na pokaz rozgrywki i zaplanowaną na 21 stycznia premierę gry. Elden Ring zmierza na PC, PlayStation i Xboksa.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!