Producent gry, Naoki Yoshida, zdradził, jak prezentuje się świat najnowszej odsłony serii jRPG-ów.
Na łamach portalu IGN (podajemy za serwisem Game Rant) pojawił się dziś wywiad z producentem gry Final Fantasy XVI, Naokim Yoshidą. W rozmowie z redaktorką deweloper postanowił wyjaśnić, jak studio zamierza zaprezentować krainę Valisthea, która została złożona z sześciu różnych królestw, jakie przyjdzie nam zwiedzić w produkcji. Okazuje się, że twórcy zdecydowali się zrezygnować z otwartego świata.
Zrobili to w celu stworzenia historii sprawiającej wrażenie, że obejmuje cały glob i jeszcze dalej. Otwarty świat miałby ograniczać studio do jednej dużej przestrzeni; zamiast tego deweloperzy wolą skupić się na koncepcie opartym na kilku niezależnych obszarach, który może dać graczom lepsze poczucie prawdziwie „globalnej” skali. Oprócz tego Yoshida potwierdził, iż w trakcie zabawy naszemu bohaterowi towarzyszyć będzie jeden lub więcej kompanów, z którymi nie tylko staniemy do walki, ale także wejdziemy w różne interakcje. Nasi kompani mają być sterowani przez sztuczną inteligencję.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że Final Fantasy XVIma zadebiutować na konsolach PlayStation 5 oraz komputerach osobistych w przyszłym roku. Zainteresowanych zapraszamy do naszej encyklopedii, gdzie znajdziecie wszystkie dotychczasowe wiadomości na temat produkcji.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!