Deweloperzy z Moon Studios, zespołu odpowiedzialnego za serię Ori, pojawili się na Future Games Show, aby wyjaśnić, dlaczego porzucają gatunek metroidvanii w celu stworzenia RPG-a akcji.
Podczas transmisji Future Games Show zobaczyliśmy fragmenty rozgrywki z No Rest for the Wicked od zespołu Moon Studios, którzy jest odpowiedzialny m.in. za stworzenie docenianej serii Ori. Deweloperzy postanowili tym razem wyjaśnić, dlaczego w ogóle zdecydowali się porzucić gatunek metroidvanii na rzecz stworzenia czegoś zupełnie nowego.
Future Games Show 2024 – dlaczego twórcy Ori porzucili metroidvanię na rzecz No Rest for the Wicked?
Dyrektor kreatywny Moon Studios, Thomas Mahler, wyjaśnił, że jest to dla niego w zasadzie „projekt marzeń” – jest to gra, na którą czekał 20 lat. No Rest for the Wicked oferuje soulslike’owy system walki i zarazem świeże podejście do eksploracji, które „mówi »nie dziękuję« losowo generowanym krainom”. Podsumowując słowami Mahlera:
Jest to rodzaj gry, którą zawsze chciałem zobaczyć, ale że nikt tego nie zrobił, to my robimy to teraz.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że No Rest for the Wicked ma trafić do wczesnego dostępu na platformie Steam już 18 kwietnia bieżącego roku. Pełna wersja tytułu zadebiutuje również na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!