FGS 2024: Twórcy serii Ori pokazują No Rest for the Wicked. Dlaczego porzucają metroidvanię?

Wincenty Wawrzyniak
2024/03/22 00:25
0
0

Deweloperzy z Moon Studios, zespołu odpowiedzialnego za serię Ori, pojawili się na Future Games Show, aby wyjaśnić, dlaczego porzucają gatunek metroidvanii w celu stworzenia RPG-a akcji.

Podczas transmisji Future Games Show zobaczyliśmy fragmenty rozgrywki z No Rest for the Wicked od zespołu Moon Studios, którzy jest odpowiedzialny m.in. za stworzenie docenianej serii Ori. Deweloperzy postanowili tym razem wyjaśnić, dlaczego w ogóle zdecydowali się porzucić gatunek metroidvanii na rzecz stworzenia czegoś zupełnie nowego.

FGS 2024: Twórcy serii Ori pokazują No Rest for the Wicked. Dlaczego porzucają metroidvanię?

Future Games Show 2024 – dlaczego twórcy Ori porzucili metroidvanię na rzecz No Rest for the Wicked?

Dyrektor kreatywny Moon Studios, Thomas Mahler, wyjaśnił, że jest to dla niego w zasadzie „projekt marzeń” – jest to gra, na którą czekał 20 lat. No Rest for the Wicked oferuje soulslike’owy system walki i zarazem świeże podejście do eksploracji, które „mówi »nie dziękuję« losowo generowanym krainom”. Podsumowując słowami Mahlera:

Jest to rodzaj gry, którą zawsze chciałem zobaczyć, ale że nikt tego nie zrobił, to my robimy to teraz.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że No Rest for the Wicked ma trafić do wczesnego dostępu na platformie Steam już 18 kwietnia bieżącego roku. Pełna wersja tytułu zadebiutuje również na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!