Niedawno na łamach portalu IGN (podajemy za serwisem The Gamer) opublikowano obszerny wywiad z deweloperami ze studia Sucker Punch. Jason Connell oraz Patrick Downs podzielili się kolejnymi nowościami, których doświadczymy w dodatku Iki Island do gry Ghost of Tsushima.
Dowiedzieliśmy się, że twórcy zdecydowali się wprowadzić możliwość skalowania poziomu trudności, dzięki czemu każdy gracz – niezależnie od tego, na jakim etapie głównej historii się aktualnie znajduje – będzie mógł rozpocząć dodatek i dostosować rozgrywkę do swoich osobistych preferencji. Wolicie po prostu skupić się na opowieści? Nie ma problemu. A może preferujecie wyzwanie? Nie ma problemu.Oprócz możliwości skalowania poziomu trudności Sucker Punch Productions zadbało również o dodatkowe umiejętności, z czego kilka z nich otrzyma również wierzchowiec głównego bohatera. Będziemy mogli wyposażyć go w zbroję, dzięki której koń otrzyma umiejętność szarżowania na wrogów. Deweloperzy nie zdradzili jednak, czego możemy spodziewać się w kwestii nowych umiejętności Jina.
Twórcy chwalą również to, jak dobrze wykorzystali wszelkie funkcje konsoli PlayStation 5. Ulepszona została chociażby mechanika wiatru-przewodnika dzięki technologii dźwięku 3D. Przypomnijmy, że Ghost of Tsushima zadebiutowało 17 lipca ubiegłego roku na konsolach PlayStation 4. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres.
Zalecamy także zapoznać się z naszą recenzją, a szczególnie zainteresowanych grą (oraz kulturą samurajów) zapraszamy do sprawdzenia swojej wiedzy w specjalnym quizie. Reżyserska wersja ubiegłorocznego hitu zadebiutuje już 20 sierpnia bieżącego roku na konsolach PlayStation 4 oraz PlayStation 5 – oficjalną zapowiedź Ghost of Tsushima: Director’s Cut znajdziecie pod tym adresem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!