Od czasu pierwszego zwiastuna GTA 6 fani cały czas starają się znaleźć kolejne wskazówki dotyczące zawartości jednej z najbardziej oczekiwanych produkcji ostatnich lat. Ostatnio mieliśmy okazję zobaczyć przecieki opisujące detale rzekomo wprowadzone przez Rockstar Games, a także poruszono kontrowersyjny temat ceny produkcji. Tym razem jeden z byłych pracowników skomentował kwestię liczby fps-ów poza komputerami osobistymi.

GTA 6 - opinia animatora na temat możliwości konsol
W rozmowie z Kiwi Talkz mogliśmy usłyszeć opinię byłego animatora, Mike’a Yorka, na temat możliwości Rockstara do wydania GTA 6 działającego w 60 klatkach na sekundę. Usłyszeliśmy, że deweloperzy mogą mieć z tym problem i nie można wykluczać scenariusza, w którym tytuł na konsolach Xbox Series X/S oraz PlayStation 5 zostanie zablokowany na liczbie 30 fps-ów. York przewiduje, że ewentualne wydanie na PC zostanie już znacznie lepiej zoptymalizowane z użyciem nowocześniejszego sprzętu, dzięki czemu bez problemu osiągnie tam pożądaną płynność. Warto dodać, że GTA 5 udostępnione początkowo tylko na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 również nie osiągało w tamtym czasie 60 klatek na sekundę.