W październiku Rockstar Games oficjalnie zapowiedziało wydanie kolekcji Grand Theft Auto: The Trilogy Definitive Edition, czyli trzech remasterów kultowych odsłon serii. Pierwszy zwiastun skupił się na graficznych zmianach, które spodobały się graczom. Również szczegółowa analiza graficzna potwierdziła, że twórcy zadbali o wiele usprawnień, których brakowało w oryginalnych wersjach gier. Remastery oprócz dużo lepszej oprawy audiowizualnej, otrzymały również usprawnione sterowanie oraz model strzelania. Nic więc dziwnego, że studio Grove Street Games potrzebowało ponad dwóch lat, aby przygotować gry.Informację o ponad dwuletnim czasie produkcji GTA: The Trilogy Definitive Edition potwierdził Thomas Williamson, współzałożyciel i właściciel studia. Na swoim profilu LinkedIn zdradził, że studio pracowało nad remasterami ponad dwa lata, podczas których był to „ciężki, cichy wysiłek” we współpracy z Rockstar Games.
Przypomnijmy, że Grand Theft Auto: The Trilogy Definitive Edition zadebiutuje na rynku 11 listopada bieżącego roku w wersji cyfrowej na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Niecały miesiąc później, czyli 7 grudnia, ukaże się wydanie pudełkowe, które będzie dostępne wyłącznie na konsolach.