Deweloperzy postanowili wyjaśnić, dlaczego od prawie roku nie zobaczyliśmy ani jednego nowego materiału z kampanii fabularnej w grze Halo Infinite.
W najnowszym wydaniu dziennika deweloperskiego od studia 343 Industries przedstawiciel Microsoftu – Joseph Staten – postanowił wyjaśnić, dlaczego od prawie dwunastu miesięcy społeczność Halo Infinite nie otrzymała ani jednego nowego materiału prezentującego kampanię fabularną wspomnianej produkcji. W szczególności chodzi oczywiście o targi gamescom, podczas których ujawniono datę premiery gry i zaprezentowano tryb wieloosobowy, o czym pisaliśmy w naszej osobnej wiadomości.
Jak sam przyznał, zamknięcie gry jest jak podejście do lądowania samolotu. 343 Industries ma znajdować się aktualnie w krytycznej fazie lotu, dlatego niezwykle ważne jest to, aby unikać rozpraszania uwagi i skupiać się tylko na zadaniach mających największe znaczenie. W przypadku kampanii fabularnej zespół wkłada maksymalny wysiłek w zapewnienie pełnych przygód wrażeń. Krótko mówiąc, deweloperzy koncentrują się na tym, aby wszystko działało tak, jak powinno. Staten zaznaczył, że wszelkie wersje demonstracyjne czy zwykłe zwiastuny nie tylko wymagają ogromnego wysiłku, aby spełnić oczekiwania graczy, ale także zabierają cenny czas, który studio woli wykorzystać na eliminowanie wszelkich błędów.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy jeszcze, że Halo Infinite ma zadebiutować 8 grudnia bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X/S. Pojawi się także w usłudze Xbox Game Pass w dniu swojej premiery. Po więcej informacji i aktualności zapraszamy do naszej encyklopedii.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!