Harry Potter z kluczową zmianą. Warner Bros. chce pozyskać nowych odbiorców

Radosław Krajewski
2024/10/27 16:00
1
0

Korporacja wprowadziła ważną aktualizację do świata Harry’ego Pottera.

Gdy uniwersum Harry’ego Pottera przestało być jedynie historią o chłopcu, który przeżył, J.K. Rowling i Warner Bros. zdecydowali się wprowadzić wspólną nazwę dla wszystkich projektów związanych z magicznym światem, które powstawały pod szyldem Wizarding World. Nazwa ta funkcjonowała od 2019 roku, zastępując wcześniej Pottermore. Najwyraźniej Wizarding World nie przebiło się do świadomości innych osób, oprócz największych fanów Harry’ego Pottera i firma zdecydowała się na rebranding, aby nikt nie poczuł się zmieszany nieznaną nazwą całego uniwersum.

Harry Potter
Harry Potter

Warner Bros. zmienia nazwę uniwersum Harry’ego Pottera

Od teraz strona Wizarding World przekierowuje bezpośrednio na adres HarryPotter.com. Zmieniło się również logo czarodziejskiego świata i otwarta książka z różdżkami zamiast stron została zastąpiona klasycznym logotypem Harry’ego Pottera, który doskonale znany jest chociażby z filmów o nastoletnim czarodzieju.

Zmiany można zauważyć również w oficjalnym biuletynie, gdzie wspomniano o The Harry Potter Editorial Team, który zastąpił poprzedni zespół, który został wcześniej nazwany był The Wizarding World Team. Co ciekawe, w stopce samej strony internetowej podano informacje, że od teraz wszystkie informacje o projektach ze świata Wizarding World będą znajdować się na głównej stronie Harry’ego Pottera.

Szukasz Wizarding World? HarryPotter.com to oficjalna strona Harry'ego Pottera, Fantastycznych Zwierząt i Wizarding World, wcześniej znane jako Pottermore.

GramTV przedstawia:

Prawdopodobnym powodem zmiany jest nadchodzący serialowy reboot Harry’ego Pottera. Warner Bros. chce jeszcze bardziej wzmocnić markę o młodym czarodzieju, a to właśnie jego imię i nazwisko znane jest na całym świecie. Warto również dodać, że serial ma jeszcze wierniej przedstawić historię z książek J.K. Rowling, niż miało to miejsce w filmach. Szefowa Warner Bros. TV Group, Channing Dungey, przyznała, że był to główny powód, dla którego zdecydowali się na opowiedzenie tej samej historii jeszcze raz.

Harry Potter – nowe logo głównej strony serii
Harry Potter – nowe logo głównej strony serii
Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
28/10/2024 08:52

Hogwarts nie było złą nazwą. Szkoła czarodziejów praktycznie jest tam od samego początku i jest swoistym centrum historii. Hogwarts Legacy było rozpoznawalne i sprzedało się dobrze.

Nie wiem komu tam płacą w marketingu ale chyba przepłacają. Problem z używaniem po prostu Harry Potter jest taki że nie będzie to pasować do niczego poza historiami powiązanymi z Potterem.