W minionym tygodniu Warner Bros. Discovery ogłosiło szczegóły nowej platformy stramingowej Maxa, która powstanie z połączenia HBO Max i Discovery+. Usługa już w maju wystartuje w Ameryce, a na polski debiut będziemy musieli poczekać do przyszłego roku. Podczas prezentacji zapowiedziano kilka nowych produkcji, w tym kolejny prequel Gry o Tron. Dla Warner Bros. Discovery utrzymanie uniwersum Westeros będzie kluczowe dla rozwoju Maxa. Nic więc dziwnego, że firma używa wszelkich środków, aby pokazać innym serialom, że król fantasy jest tylko jeden.
HBO żartuje z Pierścieni Władzy od Amazona
Niedługo po prezentacji Max korporacja rozpoczęła promocję swojej nadchodzącej platformy. Jedna z nich reklamuje Grę o Tron, która w uszczypliwy sposób odnosi się do Władcy Pierścieni: Pierścieni Władzy od Amazona. W reklamie możemy zobaczyć Daenerys Targaryen na Żelaznym tronie, a pod spodem znajduje się napis: „Ten, który warto obejrzeć, kiedy chcesz rządzić wszystkimi”.