Kierownictwo chciało porażki Destiny 2 Lightfall. Usłyszeliśmy komentarz byłej pracowniczki Bungie

Mikołaj Berlik
2025/03/03 15:05
0
0

Tytuł zmierzył się ze sporą krytyką wielu elementów, w tym także fabuły.

W czerwcu ubiegłego roku doczekaliśmy się premiery dobrze ocenianego dodatku do Destiny 2 o tytule The Final Shape. Studio odpowiedzialne za projekt jednak nie radzi sobie najlepiej - w przeszłości usłyszeliśmy o wielu zwolnieniach. Wspomniane rozszerzenie podsumowało 10-letnią historię, a w okolicach debiutu miało sprzedać się gorzej, niż Lightfall ,główne DLC, pomimo lepszego odbioru.

Destiny 2 Lightfall
Destiny 2 Lightfall

Destiny 2 Lightfall - wypowiedź Liany Ruppert

Wiele krytyki skierowanej w stronę Lightfall było spowodowane zniszczeniem marki Destiny. Tytuł sprzedał się w zadowalającej liczbie oraz notował spore zainteresowanie na serwerach, lecz jednocześnie zawiódł fanów oczekujących lepszej fabuły oraz spójniejszej historii kończącej się walką z The Witness. Co ciekawe, była menadżerka społeczności gry, Liana, Ruppert, wypowiedziała się na temat dodatku.

GramTV przedstawia:

We wpisie na Twitterze/X dowiedzieliśmy się, że osoby zarządzające Destiny 2 Lightfall chciały, aby projekt się nie powiódł. “Szkoda, że kierownictwo chciało porażki Lightfall - było tak wiele elementów, które mogły być wspaniałe, gdyby zespoły były odpowiednio wspierane. Nadal jestem dumna ze wszystkich, którzy brali w tym udział. Bujanie się jak maniakalny Titan Spider-Man to wciąż klasa.” - przeczytaliśmy w odpowiedzi na wpis Paula Tassi (Forbes).

Nie udało się wczytać ramki mediów.

Warto przypomnieć, że Destiny 2 Lightfall ukazało się 28 lutego 2023 roku. Tytuł trafił na PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PlayStation 5.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!