Matthew McConaughey i Woody Harrelson wrócili do ról z Detektywa. Jest tylko jeden haczyk

Jakub Piwoński
2025/02/01 13:00
0
1

To reklama. Wystąpiły w niej także inne gwiazdy, takie jak Renée Zellweger, Dennis Quaid i Billy Bob Thornton. Produktem jaki reklamują jest… Teksas.

Fani serialu Detektyw mają powody do ekscytacji – Matthew McConaughey i Woody Harrelson ponownie wcielili się w swoje kultowe role Rusta Cohle’a i Marty’ego Harta. Nie chodzi jednak o nowy sezon serialu, lecz o reklamę wspierającą rozwój przemysłu filmowego w Teksasie. Zaskoczeni?

reklama True to Texas
reklama True to Texas

Reklama True to Texas prawie jak Detektyw

Nowy spot, wyreżyserowany przez Nica Pizzolatto, twórcę Detektywa, ma na celu promocję rodzinnego stanu McConaugheya i Harrelsona jako atrakcyjnej lokacji dla produkcji filmowych i telewizyjnych. W krótkim filmie aktorzy ponownie odgrywają swoje role, Rusta Cohle’a i Marty’ego Hurta, a McConaughey w charakterystycznym dla swojego bohatera filozoficznym tonie mówi:

Hollywood to płaskie koło, Wood. Ta branża przypomina czyjeś wspomnienie branży, a nawet ono już gaśnie. Mówię o nowym ośrodku dla filmów i telewizji. Renesansie. Odrodzeniu.

GramTV przedstawia:

Do kampanii True To Texas (gra słów związana z oryginalnym tytułem serialu – True Detective) dołączyły również inne gwiazdy kina, w tym Renée Zellweger, Dennis Quaid i Billy Bob Thornton. Ten ostatni wystąpił ostatnio w serialu osadzonym w Teksasie – Landman. Jego twórca, Taylor Sheridan, jest również wielkim promotorem Teksasu. Reklama ma miejsce w momencie, gdy teksańskie władze rozważają przeznaczenie niemal 500 milionów dolarów na wsparcie lokalnej branży filmowej i serialowej, co ma uczynić stan jedną z kluczowych lokalizacji dla światowej kinematografii. Czy podoba wam się ten sposób promocji Teksasu? Dajcie znać w komentarzach.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!