To reklama. Wystąpiły w niej także inne gwiazdy, takie jak Renée Zellweger, Dennis Quaid i Billy Bob Thornton. Produktem jaki reklamują jest… Teksas.
Fani serialu Detektyw mają powody do ekscytacji – Matthew McConaughey i Woody Harrelson ponownie wcielili się w swoje kultowe role Rusta Cohle’a i Marty’ego Harta. Nie chodzi jednak o nowy sezon serialu, lecz o reklamę wspierającą rozwój przemysłu filmowego w Teksasie. Zaskoczeni?
reklama True to Texas
Reklama True to Texas prawie jak Detektyw
Nowy spot, wyreżyserowany przez Nica Pizzolatto, twórcę Detektywa, ma na celu promocję rodzinnego stanu McConaugheya i Harrelsona jako atrakcyjnej lokacji dla produkcji filmowych i telewizyjnych. W krótkim filmie aktorzy ponownie odgrywają swoje role, Rusta Cohle’a i Marty’ego Hurta, a McConaughey w charakterystycznym dla swojego bohatera filozoficznym tonie mówi:
Hollywood to płaskie koło, Wood. Ta branża przypomina czyjeś wspomnienie branży, a nawet ono już gaśnie. Mówię o nowym ośrodku dla filmów i telewizji. Renesansie. Odrodzeniu.
GramTV przedstawia:
Do kampanii True To Texas (gra słów związana z oryginalnym tytułem serialu – True Detective) dołączyły również inne gwiazdy kina, w tym Renée Zellweger, Dennis Quaid i Billy Bob Thornton. Ten ostatni wystąpił ostatnio w serialu osadzonym w Teksasie – Landman. Jego twórca, Taylor Sheridan, jest również wielkim promotorem Teksasu. Reklama ma miejsce w momencie, gdy teksańskie władze rozważają przeznaczenie niemal 500 milionów dolarów na wsparcie lokalnej branży filmowej i serialowej, co ma uczynić stan jedną z kluczowych lokalizacji dla światowej kinematografii. Czy podoba wam się ten sposób promocji Teksasu? Dajcie znać w komentarzach.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!