Chyba nie ma co do tego żadnych wątpliwości, że usługa subskrypcyjna Microsoftu – Xbox Game Pass – cieszy się ogromną popularnością. Czy może jednak, z drugiej strony, mieć negatywny wpływ na branżę? Co ciekawe, tym razem nie są to słowa konkurencji czy też growych analityków; informację, która pojawiła się w raporcie brytyjskiego urzędu ochrony konsumentów (CMA), potwierdził sam gigant z Redmond w ramach dyskusji na temat przejęcia Activision Blizzard. Już wyjaśniamy, o co dokładnie chodzi.
Xbox Game Pass kanibalizuje sprzedaż gier – raport CMA
Warto jednak zaznaczyć, że teraz – jak podaje serwis Eurogamer – amerykańska korporacja postanowiła bezpośrednio odnieść się do raportu CMA. W rozmowie z dziennikarzami stwierdziła jedynie, że każda gra jest unikatowa, a jednym z celów usługi jest zapewnienie deweloperom większego wyboru sposobu monetyzacji swoich gier. Nie odniosła się jednak do wspomnianego sformułowania zawartoego w raporcie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!