Netflix ujawnia, kiedy tańszy abonament pojawi się na rynku. Duże ograniczenia

Wincenty Wawrzyniak
2022/10/13 20:00
0
0

Wiemy, kiedy i w jakich krajach na rynku zadebiutuje tańsza wersja abonamentu z reklamami.

Na początku ubiegłego miesiąca informowaliśmy, że platforma streamingowa Netflix postanowiła zareagować na działania Disneya i tańszy abonament z reklamami ma zadebiutować wcześniej, a dokładnie jeszcze w listopadzie bieżącego roku. Nieco wcześniej w sieci pojawiły się niepokojące plotki dotyczące ceny tej wersji subskrypcji, która ma zaskoczyć abonentów. W międzyczasie korporacja poinformowała, iż spodziewa się ogromnego zainteresowania abonamentem z reklamami oraz oczekuje, że w ciągu zaledwie dwóch kwartałów nową opcją subskrypcyjną zainteresuje się aż 40 milionów widzów.

Plotki zostały potwierdzone. Jak podaje serwis Deadline, przedstawiciele platformy streamingowej Netflix oficjalnie zapowiedzieli plan Basic with Ads, ujawniając równocześnie jego datę premiery oraz listę krajów, w których ten tańszy abonament się pojawi. Poniżej znajdziecie wszystkie najważniejsze szczegóły.

Netflix ujawnia, kiedy tańszy abonament pojawi się na rynku. Duże ograniczenia

Tańszy abonament Netfliksa – data premiery i cena

Dowiedzieliśmy się, że plan Basic with Ads zapewniający dostęp do filmów oraz seriali z reklamami będzie dostępny w cenie 6,99 dolarów, czyli około 34 złote. Na początek abonament zadebiutuje w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych – premiera nowej wersji subskrypcji została zaplanowana na 3 listopada.

GramTV przedstawia:

Korporacja potwierdziła także ograniczenia dla klientów. To, co pozostaje bez zmian, to szeroki wybór wspaniałych programów telewizyjnych i filmów; spersonalizowane doświadczenie oglądania; dostępne na wielu urządzeniach telewizyjnych i mobilnych; zmiana lub anulowanie planu w dowolnym momencie.

To, co będzie się z kolei różniło, to jakość wideo do 720p/HD (teraz zarówno dla naszych planów Basic with Ads, jak i Basic); średnio od 4 do 5 minut reklam na godzinę; ograniczona liczba filmów i programów telewizyjnych nie będzie dostępna ze względu na ograniczenia licencyjne, nad którymi pracujemy; brak możliwości pobierania tytułów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!