Black Myth: Wukong może pochwalić się świetnym wynikiem sprzedaży. Jak przekazano we wrześniu, na całym świecie rozeszło się ponad 20 milionów egzemplarzy gry. Niedawno produkcja otrzymała również dużą aktualizację, która wprowadziła nowe tryby, mapę i szereg poprawek. Na chińskim Nintendo eShop pojawiła się natomiast gra Wukong Sun: Black Legend, będąca „naśladownictwem” Black Myth: Wukong.
Wukong Sun: Black Legend na chińskim Nintendo eShop
Na Nintendo eShop pojawiła się gra Wukong Sun: Black Legend, bez wątpienia „naśladująca”, czy też „inspirująca się” Black Myth: Wukong. Choć platformówka 2D różni się rozgrywką od dynamicznego action RPG od Game Science, to grafika promocyjna i tytuł wyraźnie nawiązują do oryginału. Premiera „klona” zaplanowana jest na 26 grudnia, a gracze wyrażają już swoje niezadowolenie między innymi w chińskich mediach społecznościowych.
Znane gry od dawna są nękane przez imitacje. Złośliwi deweloperzy wykorzystują nazwy znanych gier, przerabiają różne małe gry i umieszczają je na półkach dużych sklepów z grami wraz z podobnymi tytułami, oszukując nieświadomych konsumentów. – napisał Pear Video (via Eurogamer).
GramTV przedstawia:
Należy zaznaczyć, że to nie pierwszy taki przypadek na eShopie. Wcześniej pojawiały się „imitacje” gier takich jak The Last of Us czy Unpacking.
Na koniec warto jeszcze przypomnieć, że twórca Black Myth: Wukong wyraził ostatnio rozczarowanie werdyktem jury na The Game Awards 2024. „Dwa lata temu napisałem przemówienie do wygłoszenia po zdobyciu tytułu Gry Roku, tylko po to, by nigdy nie mieć okazji go wygłosić” – przekazał Feng Ji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!