Slitherine dotrzymało słowa – leciwa strategia 4X z katalogu MicroProse doczeka się całkowitego odświeżenia. Master of Magic na pierwszych screenach.
Slitherine dotrzymało słowa – leciwa strategia 4X z katalogu MicroProse doczeka się całkowitego odświeżenia. Master of Magic na pierwszych screenach.
Stało się. Po niespełna dwóch latach od pierwszego komunikatu Slitherine oficjalnie zaprezentowało całkowicie nową wersję gry Master of Magic. Hybryda strategii 4X z elementami RPG zostanie wyprodukowana od podstaw, by połączyć najważniejsze atuty klasyka z możliwościami współczesnych pecetów. Miłośnikom marki z pewnością spodoba się też fakt, iż reboot Master of Magic zadebiutuje na PC już w przyszłym roku. Rzućcie okiem na załączone do wiadomości materiały.
Master of Magic zadebiutowało w 1994 roku na pecetach z MS-DOS i czerpało garściami z dorobku siostrzanego Civilization. Tytuł spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem, ale MicroProse nie rozwijało dalej marki i ta z czasem została zapomniana. Z archiwum firmy Atari postanowiło odgrzebać ją właśnie Slitherine, które obrało za cel wskrzeszenie uznanych klasyków. Co z tego wyjdzie? Przekonamy się w kolejnym roku, ale nowe Master of Magic wygląda obiecująco.
Podczas zabawy wcielimy się w jednego z 14 magów, którzy korzystając z unikalnych zdolności powalczą o władzę nad fantastycznymi krainami Arcanus oraz Myrror. Twórcy obiecują kilka szkół magii z rozmaitymi przymiotami i setkami zaklęć; kilkanaście ras naszych popleczników i blisko 200 jednostek; a także masę magicznych artefaktów, które obok powyższych – będą miały ogromne znaczenie podczas rozgrywki. Rozbudowanych strategii nigdy za wiele, więc czekamy na kolejne doniesienia.
[aktualizacja]
Właśnie dowiedzieliśmy się, że za stworzenie gry pod skrzydłami Slitherine odpowiada nie kto inny, jak polskie studio MuHa Games. Dotychczas ekipa stworzyła dwie części docenionej przez graczy, a utrzymanej w prasłowiańskich klimatach strategii turowych Thea.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!