CD Projekt RED nie przestaje pracować nad Cyberpunkiem 2077. W zeszłym tygodniu produkcja otrzymała hotfix, który pojawił się wyłącznie na komputerach osobistych, natomiast dziś deweloperzy udostępnili aktualizację oznaczoną numerem 1.31, która wprowadza kolejne poprawki na PC, konsolach Sony i Microsoftu, a także platformie Google Stadia. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej oraz na oficjalnej stronie gry pod tym adresem.
Cyberpunk 2077 aktualizacja 1.31 – lista zmian:
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.
- Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.
- Poprawiono wysokość skoku ładowanego.
- Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.
- V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut „Jak skała”.
Zadania i otwarty świat
- Bezład – naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street.
- Wyboista droga – naprawiono błąd, przez który Thorton Galena „Rattler” nie pojawiał się w obszarze zadania; Thorton Galena „Rattler” nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.
- Do krwi – naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel „Udaj się na finałową walkę” w zapisach zrobionych na wersji 1.22.
- Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, w wyniku którego cel „Poczekaj na nomadów” wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie; naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.
- Zawsze wiatr w oczy – naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.
Efekty wizualne
- Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.
- Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.
- Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.
- Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.
Interfejs
- Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.
- Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.
Inne
- Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: „Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później”.
Konsole
- [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.
Na koniec przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku w grudniu ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jeszcze w tym roku produkcja CD Projekt RED ma otrzymać next-genową aktualizację dedykowaną dla PlayStation 5 i Xbox Series X, ale deweloperzy podkreślali jakiś czas temu, że termin ten może ulec zmianie. Jeśli natomiast jesteście ciekawi naszej opinii na temat gry, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Recenzja Cyberpunk
Wczytywanie ramki mediów.