Nowy Wiedźmin i kolejne produkcje CD Projekt RED będą testowane nie tylko na PC

Mikołaj Ciesielski
2022/10/10 12:05
3
0

Dogłębne testy nadchodzących produkcji polskiego studia będą przeprowadzane na wszystkich platformach.

Nowy Wiedźmin i kolejne produkcje CD Projekt RED będą testowane nie tylko na PC

W zeszłym tygodniu poznaliśmy plany firmy CD Projekt na najbliższe lata. Dowiedzieliśmy się, że deweloperzy pracują nową trylogią osadzoną w uniwersum Wiedźmina, kontynuacją Cyberpunka 2077 oraz własnym IP pod kodową nazwą Hadar. Zapowiedziano także, że większość” przyszłych gier CD Projekt RED ma zawierać tryb multiplayer. Okazuje się również, że rodzime studio w zamierza zmienić podejście do testowania swoich produkcji.

Nadchodzące gry CD Projekt RED będą dogłębnie testowane na wszystkich platformach

Na oficjalnym kanale CD Projekt na YouTube pojawił się materiał wideo, w którym Paweł Zawody – członek zarządu CD Projekt S.A. odpowiedzialny za transformację technologiczną i organizacyjną studia CD Projekt RED – zapewnia, że nadchodzące gry rodzimego dewelopera są testowane na wszystkich platformach.

Od początku kontrolujemy jakość gry na każdej platformie, a nie tylko na deweloperskim PC. Oczywiście w efekcie proces tworzenia jest nieco bardziej pracochłonny na wcześniejszych etapach, jednak daje nam większą kontrolę i pewność w późniejszej fazie developmentu – mówi Zawody.

Członek zarządu CD Projekt S.A. podkreśla także, że „integralną częścią transformacji technologicznej i organizacyjnej” CD Projekt RED jest współpraca z firmą Epic Games. Zawody zapewnia, że w przypadku polskiego studia znaczy to „zdecydowanie więcej, niż prosty zakup licencji na korzystanie z silnika”.

Przedstawiciel CD Projekt zaznacza również, że przejście na Unreal Engine 5 otwiera przed CD Projekt RED „nowe możliwości i niesie szereg korzyści”. Zawody podkreśla, że technologia firmy Epic Games „usprawnia proces tworzenia gier upraszczając prace rozwojowe”, dzięki czemu deweloperzy będą mogli skupić się na „iteracyjnym, systematycznym i intuicyjnym kreowaniu wciągających przygód”.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
FromSky
Gramowicz
10/10/2022 14:08

Przy Cyberpunku to build na PS4/XBO powstał chyba jak już cała gra była prawie całkiem zrobiona 

I wtedy nastąpił szok, niedowierzanie i zgrzytanie zębami bo gra chodzi między 15-25fps a modele zmieniają się na ultra low poly po odejściu od nich na 10m

wielkanoc
Gramowicz
10/10/2022 14:00

A o wersji na PS4 mówili: "Oczywiście, gra działa trochę gorzej niż na PS4 Pro, ale i tak zaskakująco dobrze, jak na tak ogromny świat. Jest więc trochę gorzej, ale wciąż dobrze." A teraz mówią: "Od początku kontrolujemy jakość gry na każdej platformie, a nie tylko na deweloperskim PC."

Czyli jeśli według nich gra na PS4 działała dobrze, to ją sprawdzili. Teraz przyznają się, że jednak nie testowali, ale te nowe gry to już przetestowane na 100% będą... A potem się okaże, że znowu na testach oszczędzili, żeby wydać więcej na reklamę. Kłamca pozostanie kłamcą.

dariuszp
Gramowicz
10/10/2022 13:44

Niejako się przyznali że nie testowali CP na konsolach i pewnie próbowali go łatać na ostatnią chwilę a jak sie nie dało to stwierdzili że gracze to i tak frajerzy i puścili jak było XD




Trwa Wczytywanie