Przesuwanie granic grafiki komputerowej wymaga ekstremalnej mocy przetwarzania, zwłaszcza podczas pracy bez rasteryzacji.
108 GB czystych detali do pobrania.
108 GB czystych detali do pobrania.
Przesuwanie granic grafiki komputerowej wymaga ekstremalnej mocy przetwarzania, zwłaszcza podczas pracy bez rasteryzacji.
Demo technologiczne firmy NVIDIA, Zorah, pokazuje to, oferując całkowicie oparte na śledzeniu ścieżki doświadczenie, zbudowane na możliwościach serii RTX 50.
Po raz pierwszy zaprezentowane na targach CES 2025, a później zaktualizowane na potrzeby GDC 2025, demo pokazuje renderowanie w czasie rzeczywistym szczegółowych scen z wykorzystaniem śledzenia ścieżek w czasie rzeczywistym, co byłoby niemożliwe jeszcze kilka lat temu.
Demo Zorah to demonstracja mocnych stron serii RTX 50 firmy NVIDIA, takich jak DLSS 4, Frame Generation i RTX Mega Geometry.
Technologie te są podstawą możliwości demonstracji renderowania scen z ponad pół miliarda trójkątów, 30 tys. materiałów i ponad 2 tys. świateł cząsteczkowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu wierności wizualnej.
Demo prezentuje również moc NVIDIA RTX Neural Shaders, które umożliwiają fotorealistyczne tekstury, oświetlenie i renderowanie postaci.
Unreal Engine umożliwia twórcom tworzenie najbardziej szczegółowych, immersyjnych światów, jakie można sobie wyobrazić - powiedział Brian Karis, pracownik działu inżynierii graficznej w Epic Games.
Dla tych, którzy mają niezbędny sprzęt i wystarczająco dużo miejsca na dane, a dokładnie 108 GB, Nvidia udostępniła do pobrania demo Zorah, pozwalając użytkownikom doświadczyć go na własnej skórze.
„RTX Mega Geometry umożliwia śledzenie promieni z ekstremalną szczegółowością i złożonością geometryczną w sposób, który wcześniej nie był możliwy”.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!