„Gracze muszą poczuć skalę i skutki swoich decyzji”.
„Gracze muszą poczuć skalę i skutki swoich decyzji”.
Kilka dni temu twórcy STALKER 2 informowali, że ich produkcja jest grą na kilkaset godzin, a jedno podejście nie wystarczy, aby zobaczyć wszystko, co tytuł ma do zaoferowania. W rozmowie z serwisem GamingBolt deweloperzy postanowili ponownie odnieść się do skali swojej produkcji i zapowiedzieli, że otwarty świat w STALKER 2 będzie miał kluczowe znaczenie dla fabuły. Zakhar Bocharov, menedżer ds. PR w GSC Game World, podkreślił, że „gracze muszą poczuć skalę i skutki swoich decyzji”.
„STALKER 2 to przede wszystkim nowa historia, której nie jesteśmy w stanie opowiedzieć bez otwartego świata. Gracz musi poczuć skutki oraz skalę swoich decyzji. […] Chodzi też o zobaczenie piękna Strefy w jej odnowionym wydaniu. Prawdziwie otwarty świat to rzecz, do której seria zawsze dążyła. Mamy nadzieję, że odbiorcom spodoba się zarówno fabuła, jak i wykreowany przez nas świat. Te elementy są dla nas niezwykle wyjątkowe” – powiedział Bocharov.
Na koniec przypomnijmy, że zgodnie z zapowiedziami STALKER 2 zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox Series X/S. W sieci pojawiły się jednak plotki, według których produkcja studia GSC Game World już po trzech miesiącach od premiery będzie mogła pojawić się także na PlayStation 5. Niestety nadal nie wiemy, kiedy STALKER 2 zadebiutuje na rynku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!