Niedawno ukazał się kwartalny raport finansowy Starbreeze Studios. Jak wskazali deweloperzy, rok temu o tej porze ukazało się Payday 3, stanowiące „kamień milowy” dla studia, jak również „sukces komercyjny” i „premierę naznaczoną serią problemów technicznych”. Twórcy przekazali, że nadal widzą dużą poprawę w ocenach, nastrojach i zaangażowaniu społeczności gry, a sama marka Payday wciąż jest „bardzo silna”.
Jako marka, Payday nadal jest bardzo silne, a kluczową częścią naszej strategii jest dalsze budowanie wartości naszej franczyzy, zarówno poprzez nasze własne produkcje, jak i to, co możemy zrobić razem z partnerami. – czytamy w raporcie.
GramTV przedstawia:
Zespół podkreślił również, że miesięczna liczba aktywnych graczy utrzymuje się na stałym poziomie, „biorąc pod uwagę, że we wrześniu opuściliśmy Xbox Game Pass”. Deweloperzy odnieśli się też do tematu inwestycji w dalszy rozwój gry. Twórcy planują „znacznie” ograniczyć wsparcie finansowe dla strzelanki.
Poziom inwestycji podczas pierwszego roku Payday 3 na rynku, zarówno poprzez uruchomione DLC, jak i Operation Medic Bag”, był na wysokim poziomie. Przed drugim rokiem jesteśmy pewni, że będziemy w stanie nadal dostarczać naszym graczom wartości przy znacznie niższym poziomie inwestycji. – przekazano.
Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Payday 3 zadebiutowało 21 września 2023 roku. Strzelanka jest dostępna na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zainteresowanych tytułem zachęcamy do lektury: Payday 3 - wracamy do napadów po dłuższej przerwie. Czy warto?.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!