Legendarny twórca gier – Peter Molyneux – ujawnił swój następny projekt, stwierdzając, że pojawi się w nim mechanika gry, jakiej nigdy wcześniej nie widziano.
Molyneux bardzo oszczędnie zakreślił rysy swojej nowej gry. Stwierdził, że nie poda zbyt wielu szczegółów już teraz, żeby nie irytować ludzi. W każdym razie ma to być „najbardziej genialna gra na świecie” i ze słów legendy gamedevu wynika, że wszystkim opadną szczęki.
Pewny swego twórca gry, określił nowy projekt jako mieszankę zupełnie nowej mechaniki gry ze znajomym środowiskiem, przypominającym doświadczenia z Fable, Black and White czy Dungeon Keeper. Ważny jest także fakt, że tym razem jest mowa o grze na PC oraz konsole, a nie jak ostatnie tytuły produkowane w studiu 22Cans, należącym do Molyneux, które zostały zaprojektowane z myślą o smartfonach.
Gra będzie zdecydowanie dla PC i konsol, głównie dlatego, że potrzebujemy mocy.
Peter Molyneux pracuje nad nową grą
Jeśli zapowiedziany projekt zmaterializuje się w formie gry, to będzie to pierwszy tytuł Molyneux wydany na konsole od ponad dekady. Ostatnią grą jaką wyprodukował było Fable: The Journey, powstałe w 2012 roku na Xboxa z Kinectem.
GramTV przedstawia:
Ta gra jest pierwszą grą, którą naprawdę kodowałem – lub w której byłem koderem – od czasu Black and White, a więc jest dla mnie czymś wyjątkowym. Ewoluuje i badamy pomysły na ten temat od prawie pięciu lat. Jest więc bardzo, bardzo bliski mojemu sercu.
Nie jest jasne czy ten projekt wyewoluował z Legacy, projektu, który Molyneux ogłosił w 2019 roku, a później powiedział, że będzie obejmował blockchain. Pierwotnie planowano go jako symulację przemysłowca majsterkującego w warsztacie, zainspirowaną pierwszą grą Molyneux, The Entrepreneur.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
No i Kojima słowa dotrzymał jeśli chodzi mechanikę jakiej wcześniej nie widziano - tj. możliwość utraty równowagi i balansowanie ciałem by tejże równowagi nie utracić bo akurat potknęliśmy się o kamień. Gra ogólnie nudna ale niektóre pomysły były ciekawe