Phantom Blade Zero nie będzie frustrować graczy – zapowiada studio S-Game

Mikołaj Ciesielski
2024/07/23 10:10
0
0

„Nie sądzę, byśmy mieli taki przywilej jak From Software” – mówi reżyser gry.

W połowie czerwca poinformowano, że Phantom Blade Zero nie jest grą typu soulslike. Wspomniana produkcja pozwoli bowiem graczom wybrać poziom trudności, a gracze nie będą musieli stawiać czoła odradzającym się przeciwnikom. Deweloperom ze studia S-Game nie zależy bowiem na frustrowaniu graczy, a przynajmniej tak twierdzi reżyser gry.

Phantom Blade Zero
Phantom Blade Zero

Twórcy Phantom Blade Zero nie chcą denerwować graczy, ponieważ nie mają takiego „przywileju” jak From Software

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Phantom Blade Zero ma charakteryzować się m.in. systemem walki opartym na kombinacjach. W jednym z ostatnich wywiadów reżyser wspomnianej produkcji dodał natomiast, że deweloperom zależy, by „gracze cieszyli się czystą walką, historią i światem”. S-Game najwyraźniej chce dotrzeć do jak największej liczby użytkowników.

Jako nowe studio nie sądzę, abyśmy mieli taki przywilej jak From Software, aby frustrować graczy podczas rozgrywki. Wolimy, aby gra była dostępna dla każdego, by każdy mógł się nią cieszyć – dodaje reżyser Phantom Blade Zero.

GramTV przedstawia:

Na koniec warto przypomnieć, że Phantom Blade Zero powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5. Niestety deweloperzy ze studia S-Game wciąż nie ujawnili daty premiery swojej produkcji.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!