Phantom Blade Zero to nie gra typu soulslike. Na demo jeszcze trochę poczekamy

Mikołaj Ciesielski
2024/06/13 09:15
0
0

Deweloperzy ze studia S-Game dzielą się nowymi szczegółami na temat swojej produkcji.

Na Summer Game Fest 2024 mieliśmy okazję zobaczyć nowe fragmenty rozgrywki z Phantom Blade Zero. Tymczasem deweloperzy ze studia S-Game postanowili podzielić się dodatkowymi informacjami na temat swojej produkcji. Twórcy opublikowali bowiem FAQ, w którym odpowiedzieli na najczęściej zadawane pytania i potwierdzili kilka wartych uwagi szczegółów.

Phantom Blade Zero
Phantom Blade Zero

Phantom Blade Zero pozwoli graczom wybrać poziom trudności

Przede wszystkim S-Game podkreśliło, że Phantom Blade Zero nie będzie grą soulslike. Twórcy zaznaczają, że stworzenie „kolejnej” produkcji tego typu nigdy nie było częścią ich planu. Zgodnie z przekazanymi informacjami deweloperom zależało na stworzeniu systemu walki opartego na kombinacjach, a także „przyspieszających bicie serca, gorączkowych, satysfakcjonujących i ekscytujących” starciach z przeciwnikami.

Czerpaliśmy inspiracje z gier soulslike m.in. pod względem wielowarstwowych map czy różnych ścieżek podejścia, ale na tym podobieństwa się kończą. [W Phantom Blade Zero] będzie dostępna opcja wyboru poziomu trudności, a gracze nie będą musieli stawiać czoła odradzającym się mobom czy wchodzić w interakcję z punktami kontrolnymi – informują deweloperzy.

Kiedy natomiast gracze będą mieli okazję zapoznać się z wersją demonstracyjną Phantom Blade Zero? Niestety okazuje się, że zainteresowani będą musieli nieco poczekać na możliwość przetestowania wspomnianej produkcji. S-Game informuje, że nie jest obecnie gotowe, by udostępnić demo szerokiemu gronu odbiorców, ponieważ wciąż boryka się z pewnymi problemami technicznymi.

Szczera prawda jest taka, że to demo po prostu nie jest gotowe do testowania na dużą skalę. Na [Summer Game Fest] widzieliśmy już pewne problemy z liczbą klatek na sekundę i sporadyczne awarie. Demo jest gotowe do testów w kontrolowanym środowisku. Będziemy w stanie ustalić przyczyny tych problemów, nie będąc jednocześnie zalewani opiniami, więc na razie podejmujmy taką decyzję. Wolimy radzić sobie z problemami na wczesnym etapie procesu deweloperskiego, zamiast wypuszczać coś pochopnie i mieć to w nosie – wyjaśniają przedstawiciele S-Game.

GramTV przedstawia:

Twórcy Phantom Blade Zero podkreślili także, że ich gra nie jest tytułem ekskluzywnym dla PlayStation 5. Przedstawiciele S-Game zaznaczają, że są niezależnym zespołem i na ten moment nie podpisali żadnych umów na wyłączność. Zgodnie z przekazanymi informacjami deweloperzy zamierzają wydać wspomnianą produkcję również na komputerach osobistych.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!