Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

gram.pl
2021/12/07 12:00
1
0

Sprawdźcie, jakimi tytułami producent postara się zachęcić różne pokolenia do wspólnej zabawy.

Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Jeśli szukacie ciekawych gier planszowych, przy których wspólnie świetnie będą bawić się zarówno dzieci, jak i dorośli, to dobrze trafiliście, ponieważ właśnie takie tytuły oferuje Pink Frog – nowa marka gier planszowych, która zamierza podbić serca polskich rodzin. Gry wspomnianego producenta wydają się z pozoru proste, ale każda z nich ma w sobie coś nieoczywistego, innego i zaskakującego, przez co chce się do nich wracać.

Marce Pink Frog zależy, by dzieci były zaangażowane w rozgrywkę równie mocno, co rodzice czy dziadkowie, a jednocześnie, by cała rodzina świetnie bawiła się przy danym tytule. Dlatego też gry oferowane przez wspomnianą markę cechują się łatwymi do przyswojenia zasadami, a także krótką i dynamiczną rozgrywką. Producent stawia też na sporą dawkę humoru, a także oferuje nieco klasyki podanej w odświeżonej formie.

Ponadto gry Pink Frog wyróżniają eleganckie wydania, interesujące trójwymiarowe plansze, nietypowe rekwizyty z papieru, a także drewniane i piankowe elementy. Wszystko to sprawia, że cała rodzina będzie chciała regularnie wracać do tytułów oferowanych przez Różową Żabę. Zapraszamy do dalszej części artykułu, w której przedstawiamy produkty marki Pink Frog.

Smok w Bok

Smok w Bok to kooperacyjna zabawa dla całej rodziny, w której decyzje każdego z graczy wpływają na losy całego zespołu. Świetna propozycja dla dzieci, które nie najlepiej znoszą porażki, ponieważ w tym przypadku wszyscy uczestnicy zabawy łączą siły, by pokonać wspólnego wroga. „Smok w Bok” idealnie pokaże młodszym graczom, jak istotna jest praca w grupie. Tytuł rozwija również zdolność planowania i ustalania strategii, a także stanowi dobre ćwiczenie orientacji przestrzennej.

  • Wiek: 5+
  • Liczba graczy: 2+

Smok w Bok, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Ucho od Śledzia

Ucho od Śledzia to familijna gra imprezowa, w której gromki śmiech wybucha co chwila, a najlepsze odpowiedzi wyłaniają się z totalnego chaosu. W trakcie zabawy gracze zakładają na głowę opaski z włożoną kartę i starają się odgadnąć przedstawione na nich hasło. Jedynymi podpowiedziami, które mogą nakierować daną osobę na prawidłową odpowiedź, są bowiem najbardziej wymyślne dźwięki wydobywane przez innych uczestników. Przekonacie się, jak świetna jest zabawa w „Ucho od Śledzia”, gdy jedynie za sprawą dziwnych dźwięków będziecie starali się odgadnąć takie hasła „zombie na dyskotece” czy „ostatni osioł”.

  • Wiek: 7+
  • Liczba graczy: 2-4

Ucho od Śledzia, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Pablito

„Pablito” to wyjątkowa gra dla całej rodziny, którą łączy w sobie coś na wzór kalamburów i układanie figur geometrycznych, rozwijając przy tym kreatywność. W trakcie zabawy gracze będą musieli odkryć w sobie artystę i poczuć ducha Picassa, by zorganizować wernisaż, który przyciągnie całe tłumy widzów. Najlepszy z uczestników otrzyma laur zwycięstwa oraz miano nowego „Pablito”. Tytuł wyróżnia się na tle innych gier przebogatą kolekcją rekwizytów z drewna, tektury, a nawet sznurka i zaskakuje rozmachem, a także ciekawym sposobem punktacji.

  • Wiek: 8+
  • Liczba graczy: 2-4

Pablito, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Głowa w chmurach:

„Głowa w Chmurach” jest zręcznościową grą, w której zadaniem uczestników jest układanie kolejnych elementów w taki sposób, aby wydłużyć szyję żyrafy na tyle, by zdobyć punkty w formie kolorowych liści. Trzeba jednak uważać, ponieważ elementy o różnych kształtach sprawiają, że żyrafa może upaść, zanim dosięgnie jedzenia. „Głowa w chmurach” może się również pochwalić piękną planszą 3D w formie drzewa, piankowymi elementami żyrafy i specjalną, miękką i niemal bezgłośną kostką sprawiają, dzięki czemu zabawa nabiera zupełnie nowych wrażeń.

  • Wiek: 4+
  • Liczba graczy: 2-4

Głowa w chmurach:, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Tokken

Wyobraź sobie, że grasz w chińczyka, lecz zamiast kostki masz na ręku karty z różnymi opcjami ruchu. Możesz się cofnąć, przesunąć pionek przeciwnika, rozdzielić ruch na dwa pionki, zamienić je miejscami, a nawet przejść przez środek planszy i w jednym wręcz rozdaniu znaleźć się w domku. „TOKKEN” w porywający sposób odczarowuje klasykę, dodając jej niebywałej dynamiki, taktycznego pazura oraz nieustannych zwrotów akcji. Dwa warianty rozgrywki (indywidualny oraz drużynowy), proste zasady, drewniane elementy i szeroki wachlarz możliwości za każdym razem gwarantują zacięty bój oraz emocje do ostatniej minuty.

  • Wiek: 6+
  • Liczba graczy: 2-4

Tokken, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Wooolniej!

W „Wooolniej” wygra osoba, której ślimak najdłużej utrzyma się na modułowej planszy, która wraz z obrazkowymi kartami czyni wyścig najbardziej emocjonującym i zjawiskowym. Wyjątkowo proste zasady pozwalają najmłodszym na swobodną rywalizację z dorosłymi, a dzięki obrazkowym kartom pociechy poradzą sobie bez pomocy rodziców. Dodajmy do tego drewniane pionki i niebanalną mechanikę, w której zwycięża ostatnia osoba na mecie i mamy przepis na świetny i emocjonujący wieczór w rodzinnym gronie.

  • Wiek: 4+
  • Liczba graczy: 2-4

GramTV przedstawia:

Wooolniej!, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Za Górami Za Lasami

„Za Górami Za Lasami” to interesująca gra oparta na opowiadaniu. W trakcie zabawy gracze rzucają kostką i wyciągają kartę, a następnie na jej podstawie rozpoczynają własną bajkową opowieść. Każda karta oznacza przedłużenie historii o jedno zdanie, w którym kolejny gracz musi ująć następny element. Za każdym razem całą bajkę trzeba jednak opowiedzieć od początku, dokładnie powtarzając słowa poprzedników. „Za Górami Za Lasami” rozwija kreatywności, pobudza wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, a także świetnie wzmacnia koncentracją i pamięć.

  • Wiek: 7+
  • Liczba graczy: 2-5

Za Górami Za Lasami, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Mruczando

„Mruczando” jest grą, która powstała z miłości do wspaniałych piosenek, towarzyszących nam w wielu wyjątkowych momentach. W trakcie zabawy uczestnicy będą kręcić kołem, by wybrać piosenkę z listy, które następnie należy zanucić. W „Mruczniku” znajduje się 7 kategorii z najprzeróżniejszymi szlagierami. Od Izabeli Trojanowskiej, przez Lady Pank, Myslovitz, Stachursky’ego, po Viki Gabor czy TSA. Nie brakuje też klasyków takich jak Queen, ABBA czy Modern Talking, a także współczesnych gwiazd pokroju Eda Sheerana i Billie Eilish. „Mruczando” pozwala bawić się zarówno indywidualnie, jak i drużynowo, a także dostosować poziom trudności do zaangażowania graczy, dzięki czemu jest świetną propozycją dla całej rodziny.

  • Wiek: 8+
  • Liczba graczy: 3-6

Mruczando, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Król Kur

W „Królu Kur” wszyscy gracze walczą o totem tytułowego króla kur, póki nie stracą swoich jaj. Tytuł ten wyróżnia się dużą dawką humoru, krótką i dynamiczną rozgrywką, a także prostymi zasadami. Całość stanowi połączenie gry w kości i karcianki. Nie można zapominać też o dużej interakcji między graczami (w każdej rundzie decydujemy kogo zaatakować), dlatego świetnie sprawdzi się w rodzinach, które uwielbiają ze sobą rywalizować.

  • Wiek: 8+
  • Liczba graczy: 3-5

Król Kur, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Alfa Zulu

Alfa Zulu to wspaniała zabawa słowem dla małych i dużych, którzy dzięki tej grze jeszcze bardziej pokochają nasz rodzimy język i opanują go do perfekcji. Zabawa polega na odgadnięciu hasła z karty pytań i podania go w formie innych wyrazów, których pierwsze litery utworzą wyraz-klucz. Zadanie nie jest jednak takie proste, ponieważ gracze muszą uporać się z wyzwaniem w określonym czasie odmierzanym przez klepsydrę, a żadne ze słów podanych podczas całej zabawy nie może się powtórzyć!

  • Wiek: 8+
  • Liczba graczy: 3-6

Alfa Zulu, Pink Frog – nowa marka gier planszowych zamierza podbić serca polskich rodzin

Komentarze
1
Malwina
Gramowicz
08/12/2021 07:53

Myślę, że im się uda! :D Ich gry już skradły moim dzieciakom serducha. Mają ciekawe plansze 3D i nietypowe rekwizyty z papieru czy drewniane elementy. Dzieci ciągle mówią, że chcą pograć w różową żabe. Co jak co, ale gry to mają fajne.