Hero’s Hour to produkcja opracowana przez studio ThingOnItsOwn. Pieczę wydawniczą nad tytułem sprawuje Goblinz Publishing, mające w swoim portfolio takie tytuły jak: Legend of Keepers, Banners of Ruin czy As Far As The Eye. Ich najnowsza propozycja to strategia turowa z systemem walki w czasie rzeczywistym. Hero’s Hour ma być poniekąd hołdem dla osiągnięć kultowej serii Heroes of Might and Magic. Twórcy zaznaczają jednak, że pokusili się o kilka ambitnych innowacji względem tego, co na ogół oferuje gatunek. Mowa tutaj przede wszystkim o sposobie rozgrywania starć.
Hero’s Hour wprowadza innowacyjne rozwiązania do serii Heroes of Might and Magic, łącząc strategię czasu rzeczywistego z rozgrywką turową. To coś więcej niż hołd dla gatunku, deweloperzy włożyli dużo pasji w stworzenie doświadczenia wypełnionego detalami na każdym kroku - od oryginalnej pikselowej grafiki, po różne jednostki, zaklęcia i artefakty obecne w grze - mówi Johann Verbroucht, założyciel i manager Goblinz Publishing.