Według najnowszych doniesień PlayStation 5 Pro ma obsługiwać skalowanie AI.
Jak podaje serwis Wccftech, PlayStation 5 Pro prawdopodobnie będzie obsługiwać skalowanie AI, które nie jest aktualnie dostępne na zwykłym PlayStation 5. Po raz kolejny źródłem informacji jest wyciek, jaki nastąpił w wyniku włamania na serwery studia Insomniac Games – tym sposobem społeczność dotarła m.in. do szczegółów na temat technologii, jakie zostaną wykorzystane w grze Marvel’s Wolverine.
PS5 Pro wykorzysta nową technologię niedostępną w PS5
Jeden ze slajdów będących częścią ogromnego wycieku Insomniac Games z zeszłego miesiąca, szczegółowo opisuje niektóre technologie, które gra będzie zawierać lub które są aktualnie badane. Oprócz takich niuansów jak filmowa jakość animacji twarzy, lepsza destrukcja, obrażenia, regeneracja oraz globalne oświetlenie w czasie rzeczywistym czy też dynamiczna pogoda, produkcja będzie również oferować „skalowanie AI oparte na uczeniu maszynowym” oraz 60 klatek na sekundę w trybie śledzenia promieni. Konsola ma posiadać dedykowane systemy dla tejże technologii, co z kolei ułatwi deweloperom wykorzystanie jej pełnego potencjału.
Przypomnijmy, że według doniesień PlayStation 5 Pro ma zadebiutować na rynku w drugiej połowie 2024 roku.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
No i mówiłem! FSR 3+, czyli frame generation i upscalowanie rozdzielczości i mamy 300% więcej "mocy" w PS5 Pro... Trochę chamskie, weź se i kup całą nową konsole by czerpać korzyści z technologii jutra, podczas gdy posiadacze starszych PC mogą sobie po prostu użyć DLSSTweaks, FSR3 mod, NIS + wyostrzanie, reshade czy SpecialK by zyskać te 300% więcej pozornej mocy w każdej chwili za darmo...