Capcom wysyła wiadomości, które informują o opóźnieniu premiery samodzielnego trybu sieciowego.
Capcom wysyła wiadomości, które informują o opóźnieniu premiery samodzielnego trybu sieciowego.
W styczniu Capcom poinformował, że wraz z Resident Evil Village gracze otrzymają dostęp do samodzielnego trybu sieciowego o nazwie Resident Evil Re:Verse. Obie produkcje miały zadebiutować na komputerach osobistych i konsolach już 7 maja. Wygląda jednak na to, że drugi z wymienionych tytułów pojawi się później, niż pierwotnie planowano. Japońska firma wysłała bowiem wiadomości mailowe do ambasadorów marki, w których poinformowano, że w pełną wersję Resident Evil Re:Verse zagramy dopiero latem tego roku.
Decyzja jest najprawdopodobniej spowodowana błędami technicznymi, które pojawiły się podczas trwania otwartych beta testów. Podczas pierwszej bety wielu graczy nie mogło sprawdzić Resident Evil Re:Verse ze względu na problemy z matchmakingiem, które uniemożliwiały zabawę. Capcom zdecydował się nawet na zorganizowanie drugiej oraz trzeciej tury wspomnianych testów, ale najwidoczniej japońskiej firmie nie udało się wyeliminować wszystkich błędów.
Przypomnijmy, że Resident Evil Re:Verse oferuje zabawę w trybie deatmatch w zespołach składających się z czterech lub sześciu graczy. Każdy pojedynek trwa 5 minut. Gdy dana postać zostaje zabita, jej ciało przekształca się w broń biologiczną, która może pokrzyżować plany pozostałych użytkowników. Zwycięża osoba, która podczas starcia zdobyła największą liczbę punktów. Całość rozgrywa się w kultowych dla serii lokacjach, a użytkownicy mogą wcielić się w postacie znane z cyklu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!