Przełożenie premiery Assassin's Creed Shadows po raz kolejny przyniosło wiele skutków, jednak tytuł ma się ukazać w bardzo dopracowanym stanie oraz z uwzględnieniem feedbacku uzyskanego podczas niedawnych testów produkcji. Przy okazji tego wydarzenia twórcy podzielili się kilkoma informacjami dotyczącymi procesu tworzenia. Ostatnio dowiedzieliśmy się co sprawiło deweloperom problemy - tym razem dowiedzieliśmy się o pomyśle ostatecznie wykluczonym przez zespół.

Assassin's Creed Shadows - jak twórcy rozwiązali problem połączenia shinobi oraz samuraja
W serwisie PCGamer pojawił się wywiad z reżyserami Assassin's Creed Shadows: Charlesem Benoit oraz Jonathanem Dumontem. Poruszono między innymi kwestię posiadania dwóch głównych bohaterów, która zainteresowała spore grono graczy. Początkowo plan Ubisoftu uwzględnił umieszczenie jednej postaci łączącej profesję samuraja oraz shinobi - podobnie jak Jin z Ghost of Tsushima - plan został jednak anulowany na wczesnym etapie rozwoju projektu.