Jeden z członków społeczności zebranej wokół Elden Ringa na Reddicie udostępnił post, w którym chwali się swoim dokonaniem. Było to imponujące dla wszystkich do tego stopnia, że w popularnym serwisie gracz udzielił wywiadu, gdzie opowiedział o projekcie trwającym 500 godzin.
Świat Elden Ringa odtworzony w nietypowy sposób
Użytkownik Reddita o nicku honzaap pochwalił się swoim projektem, który polegał na odtworzeniu świata Elden Ringa w stylu składającym się z uproszczonych kształtów, czyli low-poly. Przez długość oraz skalę projektu nie obejmuje on mapy do dodatku Shadow of the Erdtree. Na udostępnionym filmie widzimy, jak wyglądają poszczególne lokacje.
Post szybko zyskał popularność, a autor projektu udzielił wywiadu jednemu z serwisów. Dowiedzieliśmy się, że całość zajęła około 500 godzin na przestrzeni wielu miesięcy, a inspiracją był podobny model, lecz obejmował on tylko pierwszą lokację - Pogrobno. Cała mapa została wykonana ręcznie w Blenderze, podgląd całej mapy jest dostępny w programie do modowania Elden Ringa o nazwie DSMapStudio. Dowiedzieliśmy się również, co wymagało najwięcej wysiłku:
GramTV przedstawia:
“Większość czasu zajęło tworzenie modeli, które były potrzebne tylko w jednym miejscu. Takie obiekty znajdowały się zazwyczaj w fortach i zamkach. Było też wiele obiektów występujących setki razy, takich jak kamienie oraz drzewa, a umieszczanie ich zajęło wiele czasu. Najwięcej czasu, czyli około tydzień zajęła stolica Leyndell.”
Cała mapa Elden Ringa wykonana w taki sposób jest dostępna do obejrzenia na stronie, gdzie sami możemy zobaczyć każdy element świata. Niestety na razie nie ma możliwości umieszczenia tej mapy w grze.
W gram.pl od 2008 roku, w giereczkowie od 2002. Redaktor, recenzent. Podobno dużo gra w Soulsy, choć sam twierdzi, że to nieprawda. To znaczy gra, ale nie aż tak dużo.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!