Sieciowy FPS nowego studia ma zaoferować bardzo ciekawą mechanikę.
Poznaliśmy nowe szczegóły na temat wieloosobowej strzelanki taktycznej o roboczym tytule Spectre, nad którą pracuje studio Mountaintop złożone m.in. z weteranów z Riot Games, Naughty Dog czy Blizzard Entertainment. Jak podaje serwis Aroged (powołując się na znanego Toma Hendersona z Insider Gaming), produkcja ma zaoferować ”intrygującą” mechanikę.
Spectre – nowe informacje o oryginalnej strzelance
Każdy mecz w Spectre rozegramy w trzyosobowych zesopłach, które będą ze sobą rywalizować. Jednak to, co jest w strzelance najciekawsze, to mechanika Duality, któa sprawi, że postać gracza będzie występować w dwóch różnych formach: fizycznej oraz widmo. Pierwsza forma pozwoli na pozostawienie na wybranym miejscu na mapie znacznika, aby w razie śmierci odrodzić się tam dzięki postaci widmo. Oprócz tego produkcja ma oferować osiem postaci, z czego każda otrzyma unikalne dla siebie umiejętności.
Trzeba jednak zaznaczyć, że nie są to oficjalnie potwierdzone informacje. Do tej pory otrzymaliśmy bowiem tylko dwa krótkie filmiki, dopiero przygotowujące nas do zapowiedzi, której nadal nie zobaczyliśmy. Pozostaje więc cierpliwie czekać.
GramTV przedstawia:
Warto przypomnieć, że Spectre jest określane jako ”ekscytująca ewolucja gatunku, która zawróci graczom w głowie”. Wokół produkcji jest sporo szumu z prostego powodu: w studio Mountaintop zajmującym się grą pracują weterani z takich zespołów jak Riot Games, Naughty Dog, Blizzard Entertainment, Naughty Dog, Epic Games, Bungie, Respawn Entertainment czy Raven Software.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!