Deweloperzy ogłosili pierwsze szczegóły nadchodzących aktualizacji do Starfielda.
Bethesda bierze się za łatanie Starfielda. Studio właśnie ogłosiło, że już wkrótce wypuści nowe patche, który wprowadzą oczekiwane przez wielu graczy zmiany, w tym możliwość dostosowania pola widzenia (FOV), a także menu kalibracji HDR-a. Ponadto deweloperzy podziękowali graczom za zagranie w ich najnowszy tytuł, wsparcie i liczne uwagi, które mają sprawić, że Starfield będzie jeszcze lepszą grą. Na koniec potwierdzili, że na przyszły rok zaplanowane jest wprowadzenie platformy dla modów.
Bethesda dziękuje graczom za wsparcie i omawia pierwsze aktualizacje zmierzające do Starfielda
Dziękujemy wszystkim grającym w grę Starfield za wsparcie.
Jesteśmy zachwyceni waszym odzewem i miłością okazywaną naszej produkcji. Czytamy również wszystkie opinie na temat tego, co chcielibyście w niej poprawić lub do niej dodać.
Będziemy wspierać ją przez wiele lat, więc prosimy, abyście dzielili się swoimi opiniami, bo są one dla nas bardzo ważne! Nawet jeśli nie spełnimy waszych próśb od razu, z chęcią zrobimy to w przyszłości, czego przykładem mogą być mapy miast. Obecnie nasz priorytet stanowi upewnienie się, że wszelkie błędy powodujące problemy z postępami w grze oraz stabilnością jej działania zostały rozwiązane, a także dodanie funkcji usprawniających rozgrywkę, o które wielu z was prosi.
W pierwszej dużej aktualizacji do gry fani mogą liczyć na szereg poprawek błędów, zaś kolejne skupią się na licznych zmianach, takich jak obsługa DLSS, dostosowanie jasności i kontrastu obrazu, menu kalibracji HDR, suwak regulujący pole widzenia, a także wsparcie dla monitorów 32:9 Ultrawide i osobny przycisk odpowiadający za spożywanie żywności.
Ta pierwsza aktualizacja wprowadza poprawki dotyczące kilku najważniejszych problemów. Kolejne regularnie wydawane aktualizacje będą zawierać najważniejsze funkcje oczekiwane przez naszą społeczność, w tym:
Sterowanie jasnością i kontrastem obrazu
Menu kalibracji HDR
Suwak regulujący pole widzenia
32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
Wsparcie dla DLSS firmy Nvidia (PC)
Przycisk umożliwiający spożywanie żywności!
Ściśle współpracujemy również z firmami Nvidia, AMD i Intel nad wsparciem ze strony sterowników. Każda aktualizacja będzie zawierała nowe poprawki zwiększające stabilność i wydajność gry.
GramTV przedstawia:
Studio potwierdziło także, że pracują nad wprowadzeniem obsługi modów do gry, podobnie jak było to w przypadku Skyrima i Fallouta 4. Pełne wsparcie dla modyfikacji zaplanowane jest na przyszły rok.
Ponadto pracujemy nad wbudowaną obsługą modyfikacji (dzieł), która ma działać na wszystkich platformach - podobnie jak w przypadku gier Skyrim i Fallout 4. Pełne wsparcie planowane jest na początek przyszłego roku. Wiemy, że nasza społeczność PC wykazuje wielką aktywność w obszarze tworzenia modyfikacji, więc jeśli macie jakieś uwagi na temat tego, jak możemy ulepszyć ten aspekt gry, to dajcie nam znać. Tworzenie i modyfikowanie zawartości do naszych gier zawsze stanowić będzie istotny element naszej tożsamości i cieszymy się, że społeczność podeszła z tak wielkim entuzjazmem do modowania gry Starfield.