Tytuł zainspiruje się tym elementem między innymi Fortnite.
Remedy Entertainment pracuje obecnie nad wieloma projektami w tym samym czasie - ostatnio informowaliśmy o powstawaniu Control 2, remaków Max Payne 1 i 2 oraz FBC: Firebreak. Ostatni wymieniony tytuł był ostatnio tematem wywiadu, który został udzielony przez dyrektorów studia.
FBC: Firebreak - twórca o wymaganiach sprzętowych produkcji
GamesRadar udostępnił wypowiedź dyrektora do spraw komunikacji w Remedy Entertainment, Thomasa Puha. Dowiedzieliśmy się, że FBC: Firebreak zaoferuje graczom świetne efekty wizualne przy jednoczesnym utrzymaniu wymagań sprzętowych na PC na niezbyt wygórowanym poziomie osiągalnym dla większości osób. Puh podkreślił, że jest to szczególnie ważne przy tytule opartym na rozgrywce online, gdzie liczba klatek na sekundę może przyczynić się do wyniku każdego starcia.
Jesteśmy świadomi tego, że utrzymanie minimalnej wymaganej specyfikacji PC jest bardzo ważne. Nie idziemy z tego powodu tak wysoko z wymaganiami, jak w przypadku Control i Alan Wake 2. Nadal zapewnimy świetną grafikę i efekty wizualne, co jest oczekiwane od Remedy, ale liczy się przede wszystkim płynność i responsywność sterowania.
GramTV przedstawia:
Częścią planu na rozwój FBC: Firebreak jest wzorowanie się na innych strzelankach skupiających się na rywalizacji między graczami. Najpopularniejsze tytuły, takie jak Fortnite, Counter-Strike 2 oraz Valorant również postawiły na uzyskanie jak najmniejszych wymagań sprzętowych, co znacznie zwiększa grono możliwych graczy.
Przypomnijmy, że FBC: Firebreak nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Tytuł ma się pojawić się w 2025 roku na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!