Disney+ zadebiutował w Polsce 14 czerwca, oferując dostęp do ponad 1700 produkcji. Platforma w swojej bibliotece posiada nie tylko oryginalne produkcje zarówno Disneya, jak i Pixara, ale także filmy Marvela, Lucasfilm oraz ogromną bibliotekę Star z tytułami od Hulu, stacji FX i wytwórni 20th Century Studios. Z badań firmy Nielsen wynika, że Disney+ błyskawicznie podbił nasz rynek i przez pierwszy tydzień z serwisu skorzystało 1,9 mln widzów. Dla porównania w analogicznym okresie HBO Max mogło pochwalić się wynikiem 1,2 mln widzów.
Polscy widzowie chętnie wypróbowali nowe treści oferowane przez Disney+, już w dniu premiery z oferty wideo serwisu skorzystało prawie 400 tys. Widzów. Widzowie którzy zdecydowali się oglądać treści w serwisie robili to średnio godzinę i 13 minut dziennie, co jest powyżej średniej oglądalności platform wideo OTT. Z punktu widzenia zwyczajów widzów, serwis wpisuje się w podobne rytuały jak inne serwisy z kategorii SVOD takie jak Netflix czy HBO Max: widzowie preferują oglądanie ich na dużych ekranach, zdecydowanie też więcej czasu poświęcają w weekendy na korzystanie z nich – powiedział Michał Buszko, advanced measurement manager w Nielsenie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!