Czy tak mógłby wyglądać Starfield na Unreal Engine 5? Zobaczcie krótkie demo

Mikołaj Ciesielski
2022/05/19 11:05
2
0

Jeden z deweloperów pracujących obecnie nad Hellblade II: Senua’s Saga opublikował wideo prezentujące możliwości silnika firmy Epic Games.

Czy tak mógłby wyglądać Starfield na Unreal Engine 5? Zobaczcie krótkie demo

W zeszłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że Starfield nie zadebiutuje w planowanym terminie, a na premierę gry będziemy musieli poczekać do przyszłego roku. Tymczasem do sieci trafił interesujący materiał wideo, który pokazuje, jak wspomniana produkcja Bethesdy mogłaby prezentować się na silniku Unreal Engine 5. Krótkie demo po raz kolejny pokazuje ogromny potencjał technologii firmy Epic Games.

Autorem projektu jest Pasquale Scionti – starszy artysta oświetlenia ze studia Ninja Theory, które obecnie pracuje nad Hellblade II: Senua’s Saga. Deweloper opublikował swoją pracę na Twitterze, gdzie poinformował, że całość inspirowana jest zarówno wspomnianym Starfieldem, jak i serią Mass Effect. W tym miejscu warto wspomnieć, że według nieoficjalnych informacji nowa odsłona popularnego cyklu BioWare powstaje rzekomo właśnie na silniku Unreal Engine. Rzućcie jednak okiem na projekt Sciontiego i dajcie znać, jak podoba Wam się kolejny pokaz możliwości Unreal Engine 5.

Na koniec przypomnijmy, że Starfield zmierza na komputery osobiste, a także konsole Xbox Series X/S. Gra ma pojawić się w pierwszej połowie 2023 roku. Na ten moment nie znamy jednak dokładnej daty premiery. Warto jednak pamiętać, że produkcja w dniu swojego debiutu trafi do usługi Xbox Game Pass zarówno na PC, jak i konsolach.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
alex1112
Gramowicz
19/05/2022 18:42

Efekt metalowej puszki. Jeszcze specjalnie pokazują niebo, aby człowiek nie mógł się przyjrzeć tekstura. Owszem ładne, ale rewolucji nie ma.

GThoro
Gramowicz
19/05/2022 12:10

Te reklamy UE są już męczące, co z tego, że wygląda fajnie, jak jest kompletną wydmuszką i nie ma żadnych mechanik i systemów gameplayowych, na rzecz których tą graficzną fajność trzeba będzie poświęcić.