Przedstawiciel zespołu Striking Distance Studios pracującego nad grą The Callisto Protocol – Glen Schofield – pochwalił się niedawno na swoim profilu na Twitterze długimi godzinami pracy swoich współpracowników. W usuniętym już wpisie napisał: Pracujemy sześć do siedmiu dni w tygodniu. Nikt nas do tego nie zmusza. Wyczerpani, zmęczeni, ale pracujemy. Błędy, usterki, poprawki wydajności, ostatnie przejścia przez audio. Dni po 12 do 15 godzin. Ciężka praca. Lunch, kolacje spędzone w pracy. Robisz to, bo to kochasz. Bardzo szybko po opublikowaniu kontrowersyjnego wpisu musiał jednak za wszystko przeprosić.
Twórcy gry The Callisto Protocol i crunch
Ostatecznie więc Schofield usunął wpis, po czym opublikował przeprosiny, w których wytłumaczył, że w jego studio ceni się pasję, a nie długie godziny pracy. Trudno jednak w to uwierzyć, gdy dowiedzieliśmy się, że deweloperzy pracują tam po 12-15 godzin dziennie przez 6-7 dni w tygodniu.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy jeszcze na sam koniec, że gra The Callisto Protocol ma zadebiutować na rynku 2 grudnia bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4/5, Xbox One oraz Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!