The Lord of the Rings: Gollum – twórcy przepraszają za fatalną premierę. Będą poprawki

Wincenty Wawrzyniak
2023/05/26 21:10
7
0

Deweloperzy przepraszają za fatalną premierę gry – co opisali rozczarowującym doświadczeniem – i obiecują poprawki.

Wczoraj na rynku zadebiutowała gra The Lord of the Rings: Gollum. Jak zapewne co najmniej część z Was -niestety- się spodziewała, produkcja nie spełniła oczekiwań graczy. Ba, nie spełniła ona nawet oczekiwań twórców. Jak podaje serwis GameSpot, przedstawiciele studia Daedalic Entertainment opublikowali oficjalne oświadczenie, w którym przeprosili za fatalną premierę.

The Lord of the Rings: Gollum – twórcy przepraszają za fatalną premierę. Będą poprawki

Twórcy przepraszają za fatalną premierę Golluma

Drodzy gracze,

Chcemy Was szczerze przeprosić za rozczarowujące doświadczenie, jakie mogliście mieć na premierę z The Lord of the Rings: Gollum. Zdajemy sobie sprawę - i głęboko tego żałujemy - że gra nie spełniła oczekiwań naszych oraz naszej oddanej społeczności. Przyjmijcie nasze najszersze przeprosiny.

Naszym celem - jako deweloperów i fanów Władcy Pierścieni - było opowiedzenie fascynującej, wciągającej historii. Stworzenie gry osadzonej w Środziemiu to dla nas wielki zaszczyt - a zarazem największe wyzwanie, z jakim się dotąd mierzyliśmy.

W Daedalic rozumiemy, że sukces gry zależy od radości i satysfakcji jej graczy. Szczerze doceniamy Wasze opinie i aktywnie wsłuchujemy się w Wasze głosy, czytamy Wasze komentarze i analizujemy konstruktywną krytykę oraz sugestie, których nam udzieliliście.

Nasz zespół deweloperów pilnie pracuje nad wyeliminowaniem błędów i problemów technicznych, których doświadczyło wielu z was. Zależy nam na dostarczaniu poprawek, które pozwolą w pełni cieszyć się grą.

Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość w tym czasie. Będziemy nadal na bieżąco informować o naszych postępach i zapewniać przejrzystą komunikację dotyczącą nadchodzących poprawek i ulepszeń. Wasza pasja i poświęcenie jako graczy były siłą napędową naszej determinacji, by wszystko naprawić.

Dziękujemy Wam za wsparcie.

GramTV przedstawia:

Jak możemy przeczytać powyżej, deweloperzy chcą zapewnić graczom przejrzystą komunikację, a aktualnie pracują nad wyeliminowaniem błędów i problemów technicznych. Pytanie tylko, czy cokolwiek może jeszcze uratować tę grę.

Komentarze
7
dariuszp
Gramowicz
27/05/2023 18:22
Yarod napisał:

@Dariuszsp

​True. Jednym z najbardziej jaskrawych przykładów - a także do czego to prowadzi, na dłuższą metę - jest Ubisoft.

Ogólnie problem polega na tym, że jest to model biznesowy który nie zakłada wyprodukowanie i potem monetyzacji dobrego pomysłu, tylko bazowania na starcie na inwestycje i stopę zwrotu, z pominięciem wyprodukowania/dopracowania jak w tym przypadku czegoś naprawdę ciekawego, a tak naprawdę tylko z wykorzystaniem PRu sprzedaniu ładnego obrazka bandzie idiotów. Na krótką/średnią mete jest to nawet opłacalne.

@Kafar

Tu się z Tobą zgadzam, ogólnie żyjemy w takim cudownym świecie, gdzie króluje marketingowy bełkot, który się sprzedaje - niestety - rzeczonej bandzie frajerów. Ja nawet takich wypociń nie czytam, bo od dawna odczuwam wstręt wobec marketingowców (choć musze niechętnie przyznać, że sa potrzebni)

I dlatego zawsze mówiłem jak ludzie narzekali na gry robione copy-pastego by patrzyli na rynek indie gdzie nie ma pieniędzy. Tam musisz się wyróżnić produktem.

Rynek AAA to rynek gdzie gra jest projektowana przez marketingowca i ludzi od statystyk. I dlatego wszystkie gry AAA są takie same. 

I ja ich nawet za to nie winie. Jak wydajesz setki milionów na zrobienie gry to nie chcesz ryzykować. 

Yarod
Gramowicz
27/05/2023 17:46
dariuszp napisał:

Ja tylko zwróciłem uwagę że piszesz jakbyś myślał że oni robią gry a nie pieniądze. Na to zwróciłem uwagę. Wybacz jeżeli nie zrozumiałeś. Następnym razem postaram przekazać moje myśli jaśniej. 

Kafar napisał:

No spoko, ale następnym razem odpisz na mojego posta jak klikasz odpowiedz. Bo ni chu to co napisałeś nie tyczy się tego co ja napisałem.Wyraźnie napisałem bo może źle zrozumiałeś. Że mam dość kłamliwych przeprosin jak każdy wie że to było zamierzone. I chyba debile wierzą w to że nikt tego wcześniej nie odpalał. Ten sam argument był w CDPR. Chociaż każdy wie że kłamali.Zawsze mówię że gracze to frajerzy i niczego się nie uczą.Jak by mi ktoś za użyty papier toaletowy dawał kasę to pewnie że bym frajerowi sprzedał. Tylko jest taka różnica że ja bym nie mówił że to jest nowy papier :)

@Dariuszsp

​True. Jednym z najbardziej jaskrawych przykładów - a także do czego to prowadzi, na dłuższą metę - jest Ubisoft.

Ogólnie problem polega na tym, że jest to model biznesowy który nie zakłada wyprodukowanie i potem monetyzacji dobrego pomysłu, tylko bazowania na starcie na inwestycje i stopę zwrotu, z pominięciem wyprodukowania/dopracowania jak w tym przypadku czegoś naprawdę ciekawego, a tak naprawdę tylko z wykorzystaniem PRu sprzedaniu ładnego obrazka bandzie idiotów. Na krótką/średnią mete jest to nawet opłacalne.

@Kafar

Tu się z Tobą zgadzam, ogólnie żyjemy w takim cudownym świecie, gdzie króluje marketingowy bełkot, który się sprzedaje - niestety - rzeczonej bandzie frajerów. Ja nawet takich wypociń nie czytam, bo od dawna odczuwam wstręt wobec marketingowców (choć musze niechętnie przyznać, że sa potrzebni)

dariuszp
Gramowicz
27/05/2023 17:19
Kafar napisał:

No spoko, ale następnym razem odpisz na mojego posta jak klikasz odpowiedz. Bo ni chu to co napisałeś nie tyczy się tego co ja napisałem.Wyraźnie napisałem bo może źle zrozumiałeś. Że mam dość kłamliwych przeprosin jak każdy wie że to było zamierzone. I chyba debile wierzą w to że nikt tego wcześniej nie odpalał. Ten sam argument był w CDPR. Chociaż każdy wie że kłamali.Zawsze mówię że gracze to frajerzy i niczego się nie uczą.Jak by mi ktoś za użyty papier toaletowy dawał kasę to pewnie że bym frajerowi sprzedał. Tylko jest taka różnica że ja bym nie mówił że to jest nowy papier :)

Ja tylko zwróciłem uwagę że piszesz jakbyś myślał że oni robią gry a nie pieniądze. Na to zwróciłem uwagę. Wybacz jeżeli nie zrozumiałeś. Następnym razem postaram przekazać moje myśli jaśniej. 




Trwa Wczytywanie