Wczoraj na rynku zadebiutowała gra The Lord of the Rings: Gollum. Jak zapewne co najmniej część z Was -niestety- się spodziewała, produkcja nie spełniła oczekiwań graczy. Ba, nie spełniła ona nawet oczekiwań twórców. Jak podaje serwis GameSpot, przedstawiciele studia Daedalic Entertainment opublikowali oficjalne oświadczenie, w którym przeprosili za fatalną premierę.
Twórcy przepraszają za fatalną premierę Golluma
Drodzy gracze,
Chcemy Was szczerze przeprosić za rozczarowujące doświadczenie, jakie mogliście mieć na premierę z The Lord of the Rings: Gollum. Zdajemy sobie sprawę - i głęboko tego żałujemy - że gra nie spełniła oczekiwań naszych oraz naszej oddanej społeczności. Przyjmijcie nasze najszersze przeprosiny.
Naszym celem - jako deweloperów i fanów Władcy Pierścieni - było opowiedzenie fascynującej, wciągającej historii. Stworzenie gry osadzonej w Środziemiu to dla nas wielki zaszczyt - a zarazem największe wyzwanie, z jakim się dotąd mierzyliśmy.
W Daedalic rozumiemy, że sukces gry zależy od radości i satysfakcji jej graczy. Szczerze doceniamy Wasze opinie i aktywnie wsłuchujemy się w Wasze głosy, czytamy Wasze komentarze i analizujemy konstruktywną krytykę oraz sugestie, których nam udzieliliście.
Nasz zespół deweloperów pilnie pracuje nad wyeliminowaniem błędów i problemów technicznych, których doświadczyło wielu z was. Zależy nam na dostarczaniu poprawek, które pozwolą w pełni cieszyć się grą.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość w tym czasie. Będziemy nadal na bieżąco informować o naszych postępach i zapewniać przejrzystą komunikację dotyczącą nadchodzących poprawek i ulepszeń. Wasza pasja i poświęcenie jako graczy były siłą napędową naszej determinacji, by wszystko naprawić.
Dziękujemy Wam za wsparcie.