Twórcy Dragon's Dogma 2 przepraszają fanów za dziesięć lat oczekiwania i obiecują, że cierpliwość zostanie wynagrodzona.
Ostatnimi czasy mieliśmy czas przywyknąć do licznych opóźnień w produkcji gier i przekładania terminów. Jednym produkcjom wyszło to na dobre, a innym niekoniecznie. W każdym razie producenciDragon's Dogma 2poświęcili dziesięć lat na doszlifowanie swego dzieła, wystawiając cierpliwość fanów na ogromną próbę.
Teraz, kiedy do zapowiadanego terminu premiery pozostało już niespełna trzy miesiące, szef zespołu produkcyjnego, Hideaki Ituno, przeprosił za tak długi czas powstawania gry oraz stwierdził, że początkowo planował jej premierę znacznie wcześniej.
Naprawdę chciałem móc stworzyć kontynuację zaraz po wydaniu oryginalnej gry, więc przepraszam, że kazałem wszystkim czekać tak długo. Jestem bardzo wdzięczny, że tak wielu fanów docenia jakość gry i wspiera ją przez tyle lat. Posiadanie fanów wspierających grę – zarówno w firmie Capcom, jak i poza nią – z pewnością pomogło popchnąć projekt do realizacji.
Dragon’s Dogma 2 na ostatniej prostej. Twórcy dziękują fanom za cierpliwość
Jak relacjonuje Ituno, wszystkie te lata wypełnione były ciężką pracą, a zespół przebywał ze sobą niemal bez przerwy. Najzabawniejsze pomysły pojawiały się podobno podczas długich nocy, kiedy goniące terminy nie pozwalały ludziom kłaść się spać.
GramTV przedstawia:
Kiedy faktycznie zabraliśmy się za wdrażanie tych pomysłów, odłożyliśmy na bok pytanie: «Czy naprawdę możemy umieścić w grze coś tak szalonego? I umieszczaliśmy ich jak najwięcej.
Dragon's Dogma 2ukaże się 22 marca 2024 roku na PC, PS5 i Xbox Series X/S.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!