Twórcy Path of Exile 2 są świadomi wysokiego poziomu trudności, jednak śmierć wciąż musi mieć poważne konsekwencje

Mikołaj Berlik
2025/01/15 12:15
1
0

Reżyser wypowiedział się o nadchodzącej łatce do gry.

Kilka dni temu informowaliśmy o planowanej aktualizacji do Path of Exile 2, która skupi się na zmianach dotyczących endgame’u, czyli końcowego etapu gry. Przy okazji nadchodzącej łatki usłyszeliśmy o podejścia reżysera do próby zbalanasowania wysokiego poziomu trudności, czyli między innymi konsekwencji śmierci, z innymi elementami rozgrywki.

Path of Exile 2
Path of Exile 2

Path of Exile 2 - wypowiedź o poziomie trudności

Reżyser Path of Exile 2, Jonathan Rogers, rozmawiał ostatnio ze streamerami znanymi jako GhazzyTV oraz Darth Microtransaction. Poruszono tam wiele kwestii, w tym oczywiście opisany już wczoraj atak hakerski. Tym razem deweloper zdradził, że podejście zespołu ma uwzględnić ideę, że “śmierć naprawdę znaczenie”. Jest to odniesienie do zapowiedzianej zmiany w aktualizacji 0.1.1, po której gracze otrzymają możliwość wielokrotnego podejścia do tego pokonania tego samego bossa.

Nadchodzący patch do Path of Exile 2 ma zachęcić wszystkich do próby nauczenia się wszystkich ataków oraz zachowań potężniejszych przeciwników, jednak wciąż mają oni stanowić spore wyzwanie. Konsekwencje śmierci wciąż jednak pozostaną kluczową mechaniką końcówki rozgrywki - po porażce stracimy wiele zdobytych rzeczy, w tym czas, doświadczenie oraz przedmioty pozostawione przez nas oraz przeciwników na ziemi. Z tego powodu raczej nie otrzymamy możliwości ponownego wejścia na tę samą mapę.

GramTV przedstawia:

Warto dodać, że wydane na rynek 6 grudnia 2024 roku Path of Exile 2 znajduje się obecnie we wczesnym dostępie. Tytuł pojawił się na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. Niedawno dowiedzieliśmy się o najpopularniejszej klasie w grze wśród najlepszych zawodników.

Komentarze
1
Silverburg
Gramowicz
Dzisiaj 14:11

Ci ludzie mają jakiś niezdrowy fetysz karania graczy za to, że grają.