Nie pierwszy raz poszczególne wydania na PC różnią się jakością na różnych platformach. Tym razem ze szkodą dla Xbox Game Pass.
Nie pierwszy raz poszczególne wydania na PC różnią się jakością na różnych platformach. Tym razem ze szkodą dla Xbox Game Pass.
Okazuje się, że deweloperzy ze studia Neon Giant nie zamierzają zamykać się na krytyczne uwagi adresowane dla wydania gry The Ascent w Xbox Game Pass. W odpowiedzi na wpisy użytkowników Twittera twórcy poinformowali, że pracują nad poprawkami dla wydania dla abonentów usługi Microsoftu. Niestety nie poznaliśmy choćby przybliżonego terminu premiery dedykowanej aplikacji, a jedynie zapowiedź, że nastąpi to najszybciej jak to tylko możliwe.
Przypomnijmy, że nawet przy równoczesnej premierze na Steam i Xbox Game Pass The Ascent doczekało się różnych wydań na wymienionych platformach. O ile wersja w sklepie Valve nie budzi zastrzeżeń, to build na XGP nie wspiera technologii Nvidia DLSS i raytracingu, a dodatkowo raczy graczy wydłużonymi czasami ładowania i brakiem możliwości wybrania poziomu trudności. Nawet ręczna próba podmianki plików Game Passa na te ze Steam, o którą pokusił się PCGamer, nie przyniosła żadnych rezultatów. Pozostaje czekać na działania studia Neon Giant.
The Ascent to cyberpunkowe izometryczne RPG akcji. Tytuł zadebiutował 29 lipca na PC i konsolach Xbox. Pomimo sporych oczekiwań gra spotkała się z mieszanymi, ale raczej pozytywnymi odczuciami – przy rozstrzale ocen od 50 do 92 punktów tytuł osiągnął 74 punkty na Metacritic (PC).