Tytuł doczeka się sporej ilości zmian względem Monster Hunter World.
Premiera Monster Hunter Wilds odbędzie się już za niecałe dwa tygodnie, a fani wyczekują na wszystko co gra ma do zaoferowania, szczególnie w endgame. Osoby oczekujące na zadania z rajdami w stylu oblężenia będą rozczarowane, ponieważ według ostatnich wypowiedzi twórcy nie planują dodania takich elementów.
Monster Hunter Wilds
Monster Hunter Wilds - nowe informacje o grze
W rozmowie z MP1st producent oraz dyrektor Monster Hunter Wilds, Ryozo Tsujimoto i Yuya Tokuda, poruszyli kwestię planów na gameplay dla czterech osób. W przeciwieństwie do odsłony z podtytułem World, w nadchodzącej produkcji nie zobaczymy wielkich starć z udziałem nawet 16 graczy. W końcowej fazie rozgrywki mają pojawić się inne atrakcje, jednak na konkretniejsze informacje musimy poczekać.
GramTV przedstawia:
Na pytanie dlaczego w Monster Hunter Wilds nie zobaczymy tak rozbudowanych walk, przedstawiciele odpowiedzieli: “Podobnie jak w Monster Hunter World, zadanie z rajdami nie było dostępne w grze i zostało dodane dopiero jako aktualizacja po premierze. Tym razem również chcemy, aby gracze Monster Hunter Wilds najpierw przyzwyczaili się do rozgrywki i czerpali z niej przyjemność, a następnie przeszli do trudniejszej części i cieszyli się zawartością po ukończeniu gry.”
Na koniec przypomnijmy, że Monster Hunter Wilds zadebiutuje 28 lutego na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. W pierwszej aktualizacji po premierze ma się pojawić potwór Mizutsune, specjalne questy oraz inne zmiany. W trakcie lata twórcy mają dodać więcej nowości.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!