Pojawiły się wątpliwości co do mechaniki podaży i popytu towarów.
Manor Lords zaliczyło niezwykle udany debiut – polski RTS sprzedaje się świetnie i przyciąga do siebie masę graczy. Krótko po premierze wydawca podziękował fanom, zapewniając, że nie trzeba śpieszyć się z zakupem gry w promocyjnej cenie, bowiem obniżki będą oferowane częściej. Solowy twórca postanowił w międzyczasie zapytać graczy o to, co sądzą o mechanice handlu, która może być obecnie zbyt problematyczna.
Manor Lords – mechanika handlu będzie nieco łagodniejsza
Manor Lords trafiło już na rynek w ramach wczesnego dostępu, w związku z czym na Discordzie (via PCGamesN) twórca postanowił poprosić graczy o feedback związany z istotną mechaniką. Mowa o handlu – przed premierą gry pojawiały się opinie, że mechanika była zbyt „OP”, więc autor wprowadził zasady podaży i popytu. Decyzja zaowocowała tym, że towary sprzedawane w dużej ilości traciły na wartości, a te masowo importowane – drożały.
Deweloper zapytał zatem graczy, jakie są aktualne odczucia związane z mechaniką. Ankietowani mogli wybrać spośród trzech odpowiedzi: a) – zostawić system w obecnej formie, b) – zostawić, ale nieco go złagodzić i c) – całkowicie usunąć. Większość graczy postawiła na drugą opcję.
GramTV przedstawia:
To jednak nie wszystko, nad czym pracuje aktualnie Grzegorz Styczeń. Na platformie X umieścił wpis, w którym wyjaśnił, że kolejny patch wprowadzi między innymi poprawki błędów związanych z bezdomnością, zmniejszenie częstotliwości, z jaką AI przejmuje regiony czy zwiększenie wydajności i pojemności magazynu tartaku. Ponadto twórca zaznaczył, że rzeczywiście obniżone zostaną zbyt surowe „kary za handel”.
Manor Lords zadebiutowało 26 kwietnia 2024 roku. Polska strategia dostępna jest na komputerach osobistych między innymi w ramach usługi PC Game Pass. W późniejszym terminie gra ma również trafić na konsole Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!