Reżyser kreatywny Sid Meier’s Civilization VII o nowym systemie epok.
W drugiej połowa sierpnia otrzymaliśmy zwiastun i długi gameplay z gry Sid Meier’s Civilization VII. Kilka dni później dowiedzieliśmy się także, że w produkcji zabraknie trybu „gorącego krzesła”, który był znany i lubiany przez miłośników gry. Teraz natomiast deweloperzy odnieśli się do tematu nowego systemu epok, który według reżysera kreatywnego ma być „najtrudniejszą rzeczą, do której nasi fani będą musieli się przyzwyczaić”.
Nowy system epok w Civilization VII może wystawić na próbę przyzwyczajenia fanów
Portal GGrecon miał ostatnio okazję porozmawiać z reżyserem kreatywnym Sid Meier’s Civilization VII. Deweloper odniósł się do tematu nowego systemu epok, których zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w nowej odsłonie serii uświadczymy w liczbie trzech. Pod koniec każdej z epok pojawiać się będą również kryzysy, z którymi gracze będą musieli radzić sobie na różne sposoby. To stwarza jednak nowe możliwości – można stworzyć kolejne cywilizacje z popiołów poprzednich. Według dewelopera, nowy system epok będzie jednak „najtrudniejszą rzeczą, do której nasi fani będą musieli się przyzwyczaić”.
Prawdopodobnie będzie to najtrudniejsza rzecz, do której nasi fani będą musieli się przyzwyczaić. Uważam jednak, że w Civilization zawsze było kilka dziwactw. – przekazał Ed Beach, reżyser kreatywny Sid Meier’s Civilization VII.
GramTV przedstawia:
Deweloper przyznał również, że gracze mogą liczyć na pewne „zwariowane bonusy” wynikające z nowego systemu:
Tak, są pewne zwariowane bonusy, które mogą z tego wyniknąć. AI będzie trzymać się historycznych ścieżek i wydają się one całkiem rozsądne dla graczy, jeśli chodzi o to, jak ich przywódcy i obywatele pasują do siebie. Ale jeśli gracz ma w głowie własną fantazję, na przykład chce przenieść się z Egiptu do Mongolii, ponieważ był świetny w przejmowaniu wszystkich łąk, na których żyły wszystkie konie, to nie mamy nic przeciwko. – kontynuuje deweloper.
Na zakończenie przypomnijmy, że Sid Meier’s Civilization VII zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Produkcja ukaże się na rynku 11 lutego 2025 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!