Na tegorocznym The Game Awards nie zabrakło Blizzarda, który zaprezentował nowy zwiastun Diablo IV. Niedługo później wystartowały zamówienia przedpremierowe, które ujawniły skład i cenę poszczególnych edycji gry. Wybrani dziennikarze otrzymali również możliwość porozmawiania z dyrektorem gry, Joe Piepiorą, producentką Ash Sweetrring oraz głównym projektantem klas, Adamem Jacksonem, którzy odpowiedzieli na najbardziej nurtujące pytania dotyczące produkcji. Z sesji pytań i odpowiedzi dowiedzieliśmy się nowych szczegółów dotyczących czasu rozgrywki. Gracze będą musieli spędzić w Diablo IV sporo czasu, żeby wymaksować jedną postać.
Diablo IV – Blizzard zapewni długą rozgrywkę
Twórcy zapowiedzieli, że około poziomu 50. zaczną angażować się w systemy end-game’u. Podali, że w zależności od stylu gry, dobicie do maksymalnego setnego poziomu zajmie im około 150 godzin, do nawet 180 godzin. W drodze do wymaksowania postaci gracze mogą oczekiwać wymagającej zawartości i wielu trudnych wyzwań. Kończąc kolejne poziomy trudności świata, do zdobycia będą zupełnie nowe łupy i przedmioty, więc warto będzie spróbować swoich sił, decydując się na zwiększenie poziomu trudności.